وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رشکه: هیچ انتخابی جز بایرن مونیخ ندارم؛ آرامش آنچلوتی مرا تحت تاثیر قرار داد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر فنی بایرن مونیخ گمانه زنی ها مبنی بر انتقالش به منچسترسیتی را به دلیل رابطه نزدیکش با گواردیولا دانست.  

 

با حضور پپ گواردیولا در منچسترسیتی، شایعات فراوانی پیرامون نقل و انتقالات احتمالی میان دو باشگاه بایرن مونیخ و منچسترسیتی در رسانه ها منتشر شد. آخرین آن ها خواست گواردیولا مبنی بر جذب میشائیل رشکه بود. مدیر فنی بایرن مونیخ این اخبار را رد کرده است.
مدیر فنی بایرن مونیخ در مصاحبه با Spox پیرامون شایعات گفت:
“این شایعات را می شنویم چون که من رابطه نزدیک و استثنایی با پپ گواردیولا داشتم. در دو سال گذشته یک دوستی واقعی میان ما شکل گرفت. اما پپ خواهان حضور من در منچسترسیتی نبوده است. هیچ پیشنهادی از منچسترسیتی دریافت نکرده ام. من رابطه نزدیکی با رومنیگه، اولی هونس و دیگر کارمندان اف سی بی دارم. همچنین قرارداد من با بایرن چهار ساله است. هیچ انتخاب دیگری جز بایرن مونیخ ندارم.
رشکه در خصوص کار با کارلو آنچلوتی اضافه کرد:
“کاریزمای او استثنایی است. آرامش و تمرکز او مرا تحت تاثیر قرار می دهد. ما از آغاز روابط را واقعا خوب شکل دادیم. 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد