وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: رونالدو به بایرن نخواهد آمد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی بایرن مونیخ می گوید علی رغم علاقه زیاد به فوق ستاره رئال، احتمال همکاری مجدد با او وجود ندارد.   

 
علی رغم اینکه کارلو آنچلوتی، سرمربی جدید بایرن مونیخ، رابطه بسیار صمیمانه ای با کریس رونالدو، فوق ستاره رئال مادرید، دارد، اما معتقد است که احتمال حضور این بازیکن در بایرن وجود نخواهد داشت.

آنچلوتی گفت:" من عاشق رفتار حرفه ای رونالدو هستم. خبرنگاران همواره می پرسند که کار با بازیکنانی همچون زیدان، رونالدو یا زلاتان تا چه اندازه سخت است اما در حقیقت کار کردن با چنین بازیکنانی برایم خیلی ساده بوده است. شما لازم نیست به این بازیکنان هر مسئله ای را بگویید چرا که آن ها به خوبی بسیاری مسائل را درک می کنند. 

هر اتفاقی در دنیای فوتبال امکان رخ دادنش وجود دارد اما برای من تصور اینکه رونالدو را در تیمی به جز رئال ببینم، بسیار دشوار است. بنابراین فکر نمی کنم بتوانم با رونالدو در بایرن کار کنم."

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
شاهین چهارشنبه 23 تیر 1395 ساعت 01:35

Oooooooooo my god

You چهارشنبه 23 تیر 1395 ساعت 09:10

روبن رو داری دیواااانه
اسگل چی میگه

mokri چهارشنبه 23 تیر 1395 ساعت 11:00

روبن اگه مصدوم نباشه تو ضد حمله میتونه 5 تا گل تو هر بازی بزنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد