وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رسمی؛ هویبرگ به ساوتهمپتون پیوست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پیر امیل هویبرگ هافبک بایرن مونیخ به طور رسمی به ساوتهمپتون پیوست. 

 

پیر امیل هویبرگ هافبک 20 ساله بایرن مونیخ با امضای قراردادی و با مبلغی نامعلوم به ساوتهمپتون پیوست. وب سایت رسمی باشگاه ساوتهمپتون با انتشار بیانیه ای، اعلام کرد:

“پیر امیل هویبرگ هافبک 20 ساله باشگاه بایرن مونیخ با امضای قراردادی پنج ساله به ساوتهمپتون پیوست. 

هویبرگ پس از پیوستن به ساوتهمپتون گفت:


بسیار خوشحالم. این یک فرصت بزرگ برای من است. مشتاقانه تلاش میکنم که هرچه در توان دارم برای باشگاه بگذارم. آنها به من اعتماد کرده اند و می خواهم ثابت کنم که اشتباه نکرده اند. وقتی شنیدم که ساوتهمپتون مرا می خواهد گفتم این همان چیزی است که می خواهم زیرا فکر میکنم این تیم برای من ایده آل است. امیدوارم به عنوان بخشی از خانواده ساوتهمپتون بتوانم برای باشگاه و هم تیمی های خود مبارزه کنم.

هویبرگ که سابقه 17 بازی ملی برای دانمارک در کارنامه اش دارد، فصل گذشته را به صورت قرضی در شالکه گذراند. وی پس از ناتان ردموند از نورویچ سیتی دومین خرید ساوتهمپتون در فصل جاری است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد