وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: اگر می توانستم نتایج را کنترل کنم، جادوگر بودم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارلو آنچلوتی در اولین کنفرانس خبری اش به عنوان سرمربی بایرن مونیخ حاضر شد.  

چندی پیش بود که بایرن مونیخ خبر از حضور آنچلوتی روی نیمکت داغ این تیم داد و حالا با نزدیک شدن به شروع فصل این مرد باتجربه به مونیخ رفته است تا تیمش را برای فصل جدید آماده کند. در همین راستا او در اولین کنفرانس خبری رسمی اش در تیم بایرن مونیخ حاضر شد.

او کنفرانس را اینگونه آغاز کرد:

“سپاس گزارم. از اینکه اینجا هستم خوشحالم و به آن افتخار می کنم. می خواهم به خاطر این فرصت از بایرن تشکر کنم. به اینجا بودنم افتخار می کنم چراکه در یکی از بهترین باشگاه های جهان است. فکر می کنم، دوستم، گواردیولا در چند سال اخیر کار فوق العاده ای اینجا انجام داده است. ما تیم خارق العاده ای داریم و می خواهیم در تمام رقابت ها با قدرت حاضر شویم. امروز فصل جدید آغاز شده است و امیدوارم  فصل خوبی برای باشگاه و هواداران باشد. همچنین امیدوارم دفعه بعدی زبان آلمانی من نیز بهتر شده باشد.
 

وی در مورد فلسفه بازی تیم هایش گفت:

“بایرن تاریخ بزرگی دارد و من می خواهم در همان مسیر به راه ادامه دهم. من شکل فوتبال تهاجمی بایرن مونیخ را می شناسم و دوست دارم فوتبالی تهاجمی انجام دهیم. تلاشمان این است که بهترینمان را به نمایش بگذاریم. این هدف ما است. گواردیولا کار فوق العاده ای انجام داد و من می خواهم همین راه را ادامه دهم.
 

در مورد نقل و انتقالات:

“ترکیب تیم بسیار خوب است اما پنجره نقل و انتقالات تا 31 آگوست باز است و اتفاقات زیادی ممکن است رخ بدهد. نمی دانم در آینده چه پیش خواهد آمد.
 

وی در ادامه افزود:

“یک مربی به کمک باشگاه می تواند تمام مسائل را کنترل کند. تنها چیزی که شما نمی توانید کنترل کنید، نتایج است. اگر می توانستم آن را کنترل کنم، یک جادوگر بودم.
 

“این بسیار فوق العاده است که ما متس هوملز و رناتو سانچز را جذب کرده ایم.
 

“من دوست دارم اینجا باشم و این یک تجربه جدید برای من است. می خواهم از غذا های اینجا هم لذت ببرم و دوست دارم مدت زیادی اینجا باشم شاید به مانند سر الکس فرگوسن بیش از 20 سال.
 

وی در مورد تیم بایرن مونیخ گفت:

“فکر نمی کنم اینجا یک بازیکن کلیدی وجود داشت باشد و تمام بازیکنان کلیدی هستند. بازیکنان زیادی وجود دارند که نقش بسیار مهمی در تیم دارند. ترکیب بسیار خوبی داریم و می دانم چگونه از بازیکنان استفاده کنم.
 

“بردن لیگ قهرمانان اروپا آسان نیست. هدف اما بردن آن است. همه می خواهند آن را ببرند اما در نهایت یک تیم قهرمان می شود. برای بردن آن تلاش خواهیم کرد.
 

در مورد ماریو گوتسه نیز گفت:

“هر چه در مورد مهدی بن عطیه گفته ام در مورد گوتسه هم می گویم. او بازیکن بایرن مونیخ است و من یک ماه پیش با او صحبت کردم اما این صحبت ها خصوصی است. او بازیکن بایرن است و من به او فکر می کنم.
 

“من خوشحال هستم و به آینده با بایرن می اندیشم. نظم خوبی اینجا داریم. در نهایت از شما ممنونم و خداحافظ.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
پوریا دوشنبه 21 تیر 1395 ساعت 20:04

واسه اینکه همیشه موفق بودی تو تیمای رقیب ازت خوشم نمیومد. ولی الن که تو خونه خودمسگی عاشقتم. دلم خیلی روشنه بهت. ی هانکسه دیگه فک کنم در راهه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد