وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

همشیک: علاقه بایرن مونیخ به من حقیقت دارد؛ من شخصی نبودم که پیشنهاد بایرن را رد کرده است!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان ناپولی در خصوص شایعات نقل و انتقال پیرامون خود صحبت کرد. 

 

پس از حذف اسلواکی از یورو ۲۰۱۶، مارک همشیک اکنون در حال سپری کردن دوران تعطیلات خود در زادگاهش است. او در گفتگو با خبرنگاران گفت:

“در حال حاضر اولویت من ناپولی است و این واضح است. سپس خواهیم دید. من هم اکنون به تعطیلاتم فکر  می کنم. پسران من پیراهن لیورپول و رئال مادرید را پوشیده اند؟ این معنایی ندارد! علاقه بایرن مونیخ به من حقیقت دارد اما این درست نیست بگویم که  من پیشنهاد آن ها را رد کردم! من شخصی نبودم که پیشنهاد بایرن را رد کرده است. 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد