وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا به جای بازیکنان بایرن مونیخ این بار به دنبال مدیران این تیم!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا علاقه مند به همکاری با یکی از مسئولین بایرن مونیخ در منچستر سیتی است.  

 

به گزارش Sport1 تکسیکی بگتریستین مدیر ورزشی باشگاه منچستر سیتی می باشد که سابقه همکاری با پپ گواردیولا را در بارسلونا نیز در کارنامه دارد اما پپ می خواهد برای اینکه در امور نقل و انتقالات این تیم تحولی ایجاد کند میشاییل رشکه یکی از بهترین اشخاص دنیا در ضمینه نقل و انتقالات بازیکنان را از بایرن مونیخ به منچستر سیتی بکشاند. جاشوا کیمیش، کینگزلی کومان و داگلاس کاستا پس از مشاوره با رشکه 58 ساله جذب بایرن مونیخ شدند و این در حالی است که سیتی در چهار سال اخیر بیش از 500 میلیون یورو هزینه صرف خرید بازیکن نموده است که فقط دی بروین و فرناندینیو نقشی اصلی در این تیم بازی می کنند و باقی بازیکنان نظیر یووتیچ، استرلینگ و اوتامندی از خریدهای گران و ناموفق این تیم به شمار می روند.

پپ گواردیولا که فصل بعد اولین حضور خود بر روی نیمکت تیمی در لیگ برتر را تجربه می کند می خواهد برای تسهیل کار بگتریستین یک همکار و کمک به نام میشاییل رشکه را به خدمت بگیرد تا رشکه با نقش کلیدی خود این تیم را در فصل نقل و انتقالات موفق سازد. هنوز پاسخی از سوی مسئولین بایرن مونیخ و خود رشکه در مورد این شایعه داده نشده است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد