وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توصیه کاپیتان اسبق به فرمانده کنونی ژرمنها برای کناره‌گیری از تیم ملی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان اسبق مانشافت به فرمانده داخل زمین تیم ملی آلمان توصیه کرد از جمع ملی‌پوشان کناره‌گیری کند. 

 

میشائیل بالاک در جریان مسابقات یورو 2016 چند مرتبه در مورد مسائل «مانشافت»(تیم آلمان) با رسانه‌ها صحبت کرد و نظر فنی داد.

آخرین نظریه وی در مورد بحث شواین‌اشتایگر، کاپیتان کنونی تیم ملی کشورش بوده است. به اعتقاد بالاک بهتر است این هافبک 31 ساله از تیم کناره بگیرد.

ستاره اسبق آلمان‌ها اظهارداشت:نمی‌دانم که این علاقه را خواهد داشت که با تمام وجود مسابقات جام جهانی روسیه را به عنوان هدف شخصی برای خود در نظر بگیرد یا نه. اما به او توصیه می‌کنم در مورد چنین اقدامی خوب همه جوانب را در نظر بگیرد. در غیر اینصورت می‌ترسم که بعد از آن همه سال حضور در تیم ملی، در شرایطی سخت قراربگیرد.

این اظهارات در حالی عنوان شد که شواینی هنوز برای ادامه بازی در تیم ملی آلمان تصمیمی نگرفته است.


منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
عقاب سفید یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 14:08

سن 31 سال برای کاپیتانی وتیم جوان المان سن بازنشستگی نیست ، لام هم زود رفت در تیمهای دیگر باریکنان تاثیرگذار تا 35-36 بازی میکنند و تیم بسیار جوان میشود ، شواینی با یک انتخاب باشگاهی بهتر (لیگ انگلیس با شرایط سنی او مناسب نیست )میتواند رهبری تیم تا2018 را بر عهده بگیرد وبه جوانانی مثل وایگل وچان کمک کند.

شاهین یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 15:37

راس میگه.با اون خطای هندش

نوید یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 17:05 http://navidforuzandeh.blogfa.com

جام جهانی 2018 رو ببریم بعدش با افتخار از لو خداحافظی کنیم...یورو 2020 هم با مربی جدید فتح میکنیم ..بعدش واسه دو دوره جام جهانی و ملت ها با خیالی آسوده بازی ها رو نگاه میکنیم بعدش هم که پا تو سن گذاشتیم میشنیم میگیم اینقدر قهرمانی دیدیم که سیر شدیم...

rezaoli یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 17:22

دفاع چپ فرانسه گلر مجارستان داره با ویلچر بازی میکنه
اگه این شکلی بود که ژاوی و اینیستا بایددر جام ملتهای اروپا 2012 خداحافظی میکردند تا با این شرایط در دو جام گذشته مواجعه نمیشدند

به قول دوستمون لام هم زود رفت کنار فوتبالا هست و هزار اتفاق از کجا معلوم که در روسیه حذف بشیم تا دوسال دیگه کیمیچ و هکتور باتجربه تر خواهند شد و فقط یه مهاجم گل زن مثل کلوزه هر چند مولر در جام جهانی جهانی خیلی بهتر کارمیکنه

تیم پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 08:39

نوید جان داری خواب می بینی ؟ حالت خوبه ؟ سرت به جایی نخورده ؟ خخخخخخخخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد