وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پنالتی فرانسه در بازی با آلمان درست نبود؛ ریتزولی اشتباه کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، داور بازنشسته انگلیسی بر این باور است که داور دیدار آلمان - فرانسه به ناحق پنالتی علیه ژرمن‌ها اعلام کرده است.  

 

تیم ملی فوتبال فرانسه پنجشنبه شب با دو گلی که آنتوان گریزمان وارد دروازه آلمان کرد با نتیجه 2 بر صفر از سد قهرمان جهان گذشت و به فینال پانزدهمین دوره جام ملت‌های اروپا راه پیدا کرد، اما در مورد صحت گل اول خروس‌ها که در دقیقه 45 از روی نقطه پنالتی به‌ثمر رسید، بحث‌هایی مطرح است.

مارک هالسی، داور بازنشسته انگلیسی معتقد است که نیکولا ریتزولی ایتالیایی در مورد پنالتی که به سود فرانسه اعلام کرده، اشتباه کرده است. وی در این باره گفت: از نظر من پنالتی فرانسه درست نبود. قانون دوازدهم داوری فوتبال که مربوط به خطاها و رفتارهای ناشایست می‌شود، می‌گوید بازیکنی که از روی عمد در محوطه جریمه خطا می‌کند، داور می‌تواند نقطه پنالتی را نشان دهد، اما من فکر نمی‌کنم که شواین‌اشتایگر توپ را به‌طور عمد با دست زده باشد.

به گزارش «سان» انگلیس، در تصاویر منتشر شده از لحظه خطای هند کاپیتان آلمان، پاتریس اورا زمانی که اقدام به زدن ضربه سر کرده، باستین شواین‌اشتایگر هم به هوا پریده و در حالی که نگاهش به سمت پایین است، توپ با دستش برخورده کرده است. در این شرایط هم بازیکنی که دست‌هایش در پهلویش باشد، نمی‌تواند بالا بپرد. به‌هر حال به‌نظر نمی‌رسد در حرکت شواینی عمدی در کار بوده باشد.

منبع

نظرات 21 + ارسال نظر
saman شنبه 19 تیر 1395 ساعت 21:42 http://homebayern.blogsky.com/

دیگه واقعا از مرز بدشانی عبور کردیم
این گل تمام برنامه های مارو بهم ریخت
اصلا داور بی داور نمیدونم هرچی بلاست داره میاد سمت المان
اصلا باید بجای داور از روبالت استفاده کرد تا این داورا قانونا رو یادشون نرو و مارو بدبخت کنند یا حداقل مثل والیبال ش کنند

mohammad شنبه 19 تیر 1395 ساعت 22:06

تازه بعد بازی مصاحبه کرده بود و ذوق میکرد از این که پنالتی گرفته

mohammad شنبه 19 تیر 1395 ساعت 22:08

کلا خیلی این ریتزولی عوضیه امسال هند بازیکن اتلتی رو برا بارسا نگرفت چون سال قبلش یووه رو برده بود امسالم پنالتی گرفت چون ایتالیا رو المان برده بود

bobak شنبه 19 تیر 1395 ساعت 22:32

انتخاب داور ایتالیایی در حالیکه بازی قبل آلمان باایتالیا بوده و ایتالیا هم شکست خورده است . اشتباه محض است چون همواره احتمال غرایض و غرض ورزی انسانی هم وجود دارد مگر آنکه داور را انسان ندانیم . داور هم انسان است انسان ممکن الخطا است و هر انسانی غرایض انسانی دارد و می تواند گرفتار غرض ورزی هم بشود . قابل توجه کمیته داوران فیفا و یوفا . در همین مورد حالا حالا ها بحث در خود اروپا میان روزنامه نگاران ورزشی و کارشناسان ورزشی در خواهد گرفت و جنجال ایجاد خواهد کرد

bobak شنبه 19 تیر 1395 ساعت 23:10

عکس همین صفحه و همین موضوع را بادقت نگاه کنید و موقعیت داور را نسبت به دوبازیکن ببینید .
داور چگونه خطای هند شواینشتایگر را به چشم دیده است ؟ !!!! غیر از اینکه تصمیم داور مبتنی بر غرض ورزی بوده است ، هیچ چیز دیگری نمی توان گفت و هیچ جای شک و شبه باقی نمی گذارد . که قضاوت داور یکطرفه بوده است .

سلطان لواندوفسکی شنبه 19 تیر 1395 ساعت 23:20

آدم وقتی درباره پنالتی اشتباه یا غیر اشتباه حرف میزنه که بازیو یه صفر باخته باشه و نه دو صفر.
بالاخره که فرانسه با اشتباهات کیمیچ و هوودس و استفاده از نبود هوملس و بخصوص بواتنگ از اواسط بازی فشار می آورد و گل میزد.
لااقلش این بود که یک صفر می باختیم.و با باختی خفیف از جام خداحافظی می کردیم.




راستی بد نیست یه سری هم به آخرین پست گوتزه هم بزنین(رفتنش به تاتنهام و دورتموند)

فرهاد یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 00:06

جناب سلطان لواندفسکی اصلا گیریم پنالتی درست دو ÷نالتی روی کروس و شواینی تو نیمه اول چی میگی؟ کارت زردهای اول بازی چی؟ برخورد دو مدافع فرانسه بهم و اعلام خطای مولر چی؟ اصلا از همون ده دقیقه اول تمام 50 به 50 هارو برا فرانسه میگرفت خوبه که آلمان کم کارت ترین تیم تا اینجا بوده اگه قرار به کارت گرفتن بود باید تو بازی سنگین ایتالیا کارت باران میشدیم داور اول بازی کاملا بازی آلمان بهم زد با اینکه هیچوقت علیه داورها حرف نمیزنم ولی این داوری خیلی مشکوک بود من تو جمع خانواده این بازی رو میدیدم همون ده دقیقه اول گفتم داور لج کرده با آلمان

... یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 01:19

سلطان لواندوفسکی حواست کجا بود اون صحنه ای که نویر گفت روم خطا کردن حا؟؟ گل دوم خطای ژیرو رو نویر بود این عوضی نویرو هول داد!!! کلا ژیرو تو بازی فرانسه رومانی هم گلی که زد رو دروازه بان رومانی خطا کرد!! مرتیکه

محمد یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 02:47

دوستان فرانسه به احتمال بالا قهرمان خواهد شد و از 4 عنوان مهمی که کسب کرده 3تاشو تو شرایط میزبانی بوده. به نوعی به نظر من باید یک سری امدادهای غیبی به این تیم بشه تا قهرمان بشن. مشکل این بود که آلمان به اندازه کافی قوی نبود که هم به فرانسه و هم به این امدادهای غیبی غلبه کنه.

جواد یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 03:26

از همون روز اول مشخص بود میخوان فرانسه رو قهرمان کنن

حمید یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 08:39

داوری یک طرف و این که المان هیچ برنامه ای برای گل زدن نداشت یک طرف که باعث باخت شد.
دفاع فرانسه مالی نبود که نشد بهش گل زد دیگه از ایتالیا که دفاعش سنگین تر نیست که ؟ ایسلند بهش 2 تا زد چرا تیمی مثل المان نتونست گل بزنه هنوز نفهمیدم . شاید جادوی گل نزدن و خراب کردن موقیعت های پپ به تیم ملی هم سرایت کرده

حمید یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 08:39

داوری یک طرف و این که المان هیچ برنامه ای برای گل زدن نداشت یک طرف که باعث باخت شد.
دفاع فرانسه مالی نبود که نشد بهش گل زد دیگه از ایتالیا که دفاعش سنگین تر نیست که ؟ ایسلند بهش 2 تا زد چرا تیمی مثل المان نتونست گل بزنه هنوز نفهمیدم . شاید جادوی گل نزدن و خراب کردن موقیعت های پپ به تیم ملی هم سرایت کرده

عقاب سفید یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 09:19

در هر دو بازی که پنالتی گرفنه شد بسیار قانون را سختگیرانه اجرا کردند در حالیکه در موارد مشابه به خصوص در بازی فرانسه وایسلند برخورد توپ با دست اورا پنالتی گرفته نشد .

..... یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 09:46

آره دیگه...
داور ایتالیایی انتخاب کردن که به نفع فرانسه قضاوت کنه.....
ولی خوب آلمان هم آلمان همیشگی نبود....
انگار خودشون می خواستن نتیجه رو واگذار کنن.......
خیلی دوست دارم پرتغال قهرمان شه ولی خوب فرانسه میزبانه و حتما قهرمان میشه....

فرهاد یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 10:10

جناب حمید اینکه میگین آلمان هیچ برنامه ای برا گل زدن نداشت قبول ندارم برنامه آلمان اینه که آروم اروم بره حریف تو دام بندازه مثل همون کارشناس گفت که المان در نیمه اول داره تور دور فرانسه میتنه اما خودت قبول کن وقتی تو ده دقیقه اول به اندازه کل تورنومنت به بازیکنهای المان کارت داده میشه خو معلومه یکی مثل امره چان بی تجربه عصبی میشه پاس اشتباه میده خداییش من هیچوقت از سال 1990 که طرفدار المان هستم تقصیر گردن داور نمیندازم اما انصاف داشته باشیم داوری واقعا بد کار کرد و هوای میزبان داشت

امیر یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 10:31

سایت مشکل داره؟ نظر ما ثبت نمیشه.

امیر یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 10:34

سلطان لوا اگه اندازه یه لپه از فوتبال بارت بود جوابتو نمیدادم اگه پنالتی برای ما گرفته میشد مسلما ما جلو میفتادیم و تو روحیه ما تاثیر داشت و نبود بواتنگ و هوملس مثل هواپیما بدون خلبان هست که نمیشه کنترلش کرد.

امیر یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 10:35

در جواب حمید اقا
حمید:طبق گفته های دوست عزیزمون فرهاد جان اگه شما بازی های مانشافت دنبال کرده بودین قطعا این حرفو نمیزدید چون که برنامه کلی مانشافت کنترل توپ و استفاده از موقعیت هاست و این که داور هم تو گل نزدن ما شریک بود..

Bayern<3 یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 12:47

سلطان لواندوفسکی ادم از تو گوشت تلخ ترم وجود داره ؟؟ گم شو بیرون دیگه از اینجا

حمید یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 13:23

اره قبول دارم حرفتون رو ولی نمی شه کل تورنومنت با یه ترکیب و یه سبک بازی کرد اوناهم بلدن چطور انالیز کنند . نمونش باس Sane رو زود تر میاورد تو یا یک اشتباه دیگه اونم این که مولر نباس نوک حمله باشه چون ثابت شده هم تو بایرن و هم تو تیم ملی تو نوک حمله زیاد خوب پلی نمیکه بهترین جا واسش پشت نوک حملس . به نظرم بهترین ترکیب در نبود محاجم نو 4.3.3 هست که سریع ضد حمله بزنه نه این که بدون محاجم تمام کن 2 ساعت هی توپو ببره سمت راست هی ببره سمت چپ اگه جاش بود سانتر بکنه ولی کی میخواد ضربه سر بزنه ؟

امیر یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 14:53

حمید اقا مطمئن باشین لوو با این تجربه ای که داره بهتر از منو شما میدونه که چه کسی رو کی بازی بده یا نده. در مورد سانه به نظر من لوو میخواد اونو تشنه بازی کنه و این انگیزشو بیشتر میکنه برای تمام بازیکنای تازه کار هم به نظر من همین دلیلو داره.
همین مولر که میفرمایید تو جام جهانی تو 13 تا بازی 10 تا گل زد فک میکنم نک هم بود ...
به امید قهرمانی در جام جهانی 2018

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد