وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کاربران اشپورت آینس: لوو بهترین مربی برای مانشافت است؛ شواینی هنوز هم مناسب تیم ملی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاربران یکی از معتبرترین وبسایت های ورزشی کشور آلمان رای به ماندن لوو در مانشافت دادند.   

بعد از حذف ژرمن ها از یورو 2016 بسیاری از سایت های ورزشی آلمانی نظرسنجی هایی پیرامون اینکه یواخیم لوو هنوز گزینه مناسبی برای تیم ملی است یا خیر، ترتیب دادند. 53 درصد از کاربران وبسایت اشپورت آینس معتقدند که لوو همچنان بهترین مرد برای سکان داری مانشاف است و باید در تیم ملی بماند.

در بخش دیگری از نظرسنجی که درباره باستین شواین اشتایگر و خداحافظی او از تیم ملی بود، باز هم 53 درصد از کاربران اشپورت آینس بر این عقیده بودند که اشتایگر هنوز هم توانایی کمک به تیم ملی را دارد و نباید از تیم کنار گذاشته شود.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
bobak شنبه 19 تیر 1395 ساعت 22:12

منطقی است. من هم که بیرون از گود و خارج از آلمان هستم با دنبال کردن مسابقات مانشافت و بررسی آنها به نظر خودم ، به همین نتیجه رسیدم که لوو حتما باید بماند و شواینی می تواند به عنوان یک وزنه با تجربه در اردوهای مانشافت حضور داشته باشد و برای لحظاتی ، « کم یا زیاد» در مسابقه یا حتی تورنمنتهای دیگر برای مانشافت بازی کند به گونه ای که جای استعداد های درخشان جوانتر را نگیرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد