وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتئوس: شواینی و پولدی باید خداحافظی کنند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به اعتقاد ماتیوس زمان خداحافظی دو بازیکن پا به سن گذاشته مانشافت فرا رسیده است.   

 
پس از آنکه شب گذشته تیم ملی آلمان با نتیجه 2 بر 0 مقابل فرانسه شکست خورد و از رسیدن به فینال جام ملت‌های اروپا 2016 بازماند، لوتار ماتیوس اذعان کرد بهتر است دو تن از بازیکنان مانشافت به فکر خداحافظی باشند. 

رکورددار بازی‌های ملی در آلمان که به عنوان کارشناس فوتبال فعالیت می‌کند، به "اسکای اسپورت نیوز" گفت:" لوکاس پودولسکی و باستین شواین‌اشتایگر کم کم باید فکرهایشان را بکنند. 

لوکاس که در یورو زیاد بازی نکرد و باستین هم طی دو سه سال اخیر همواره با مشکلات جسمی دست به گریبان بوده است. حالا باید در مورد این تصمیم با خانواده‌هایشان، فدراسیون فوتبال و سرمربی مشورت کنند. چنانچه کسی عقیده داشته باشد هنوز از انرژی، اشتیاق، قدرت و توانایی بازی کردن در تیم ملی برخوردار است، پس بهتر است خودش را ثابت کند." 

پودولسکی و شواین‌اشتایگر که در این میان هر دو 31 ساله شده‌اند از سال 2004 به عضویت تیم ملی آلمان درآمدند و جزو ستاره‌های "افسانه تابستان 2006" قلمداد می‌شوند. پولدی با 129 بازی ملی و شواینی با 120 جایگاه‌های سوم و چهارم باتجربه‌ترین فوتبالیست‌های آلمان پس از ماتئوس و کلوزه را در اختیار دارند.

ماتیوس در مورد یواخیم لوو نیز گفت:" من باور دارم که او کماکان با تیم ملی موفقیت کسب خواهد کرد و کسی است که می‌تواند از عنوان قهرمانی جهان دفاع کند. امیدوارم لوو تا سال 2018 بماند."
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
Rezagharbavi شنبه 19 تیر 1395 ساعت 02:28 http://Gravitas.com

لوتار ماتیوس یادش رفته که تا 40سالگی برای تیم ملی بازی کرد و بعد از اون باخت خفت بار مقابل پرتغال از فوتبال خداحافظی کرد.المان اگه بازنده شد تقصیر شواینی نبود زیرا این فقط ی اتفاق ناخواسته و بد شانسی تیم بود همون بدشانسی و اتفاقات عجیبی که گاهی رخ میدن،مثل اتفاقاتی که در بازی بایرن چلسی یا بایرن اتلتیکو افتاد. فراموش نکنیم که فوتبال بی رحمه و من ذره ای شک ندارم آلمان بهترین تیم دنیاست. اینهم اضافه کنم آلمان دفاع مرکزی خودش هولمز و کلی بازیکن اصلی خودش رو نداشت. به این تیم باید افتخار کرد.

فرهاد شنبه 19 تیر 1395 ساعت 14:32

بجه ها اینو نگا کنین
http://khabarone.ir/news/2611803

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد