وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رناتو سانچز: می خواهم در بایرن مونیخ هم بازیکنی کلیدی باشم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رناتو سانچز می خواهد به بخشی جدایی ناپذیر در برنامه های کارلو آنچلوتی تبدیل شود و به دنبال موفقیت زودهنگام در بایرن مونیخ می باشد. 

 

به دنبال عملکرد درخشان سانچز 18 ساله در تیم بنفیکا، قبل از آغاز رقابت های یورو 2016 با انتقالی گران قیمت راهی بایرن مونیخ شد. او با نمایش های تحسین برانگیز خود در تیم ملی پرتغال، و رسیدن به فینال رقابت ها همراه با این تیم به محبوبیت و شهرت خود افزود.

رناتو در مصاحبه اخیر خود با Sport Bild گفت:

“من منتظر بازی در بایرن هستم. و بایرن هم باید منتظر من باشد. چند هدف بزرگ دارم. می خواهم عناوینی با بایرن مونیخ فتح کنم. می خواهم بلافاصله برای کسب موفقیت به تیم جدیدم کمک کنم. افتخار می کنم که به زودی برای بایرن مونیخ بازی خواهم کرد، باشگاهی که سنت بزرگی در اروپا دارد. می خواهم کاری که در بنفیکا انجام می دادم را در بایرن هم ادامه دهم. من در بنفیکا بازیکنی کلیدی بودم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد