وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: برای تیم ملی آلمان در یورو آرزوی موفقیت می کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن برای هم تیمی هایش در تیم ملی آلمان آرزوی موفقیت کرد.  

آرین روبن، مهاجم هلندی تیم فوتبال بایرن مونیخه که مصدومیتش به اتمام رسیده، اکنون برای تمرینات پیش فصل تیم بایرن مونیخ در آمادگی کامل به سر می برد و منتظر اتمام یورو 2016 می باشد.

به نقل از وبسایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ، وی در مورد دیدار تیم ملی آلمان برابر فرانسه گفت:

“پس از برد آلمان برابر ایتالیا، امیدوارم تیم ملی آلمان بتواند به مرحله بعد صعود کند، چرا که هم تیمی های من در این تیم بازی می کنند؛ هر چند نباید فراموش کرد فرانسه تیم قدرتمندی است و در خانه خودش در حضور هواداران پرتعداد به میدان می رود.
 

روبن ادامه داد:

“بازی آلمان و فرانسه قطعا قابل پیش بینی نخواهد بود، ولی من فکر می کنم برنده این دیدار شانس بسیار بالایی برای بالا بردن جام قهرمانی یورو 2016 خواهد داشت.
 

بازیکن تیم ملی هلند که تیمش در این دوره از رقابت های یورو غایب است، می گوید که همراه با خانواده اش در سفر بوده و یورو را به طور کامل تماشا نکرده است:

“من سعی کردم این مدت در کنار خانواده ام باشم تا به نوعی برای فصل بعد ریکاوری کرده باشم و به همین خاطر به آمریکا سفر کردیم و به همین خاطر نتوانستم خیلی از بازی های یورو را تماشا کنم، ولی نتایج را دنبال می کردم.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
M.S.G چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 23:29

اصلا از مصدومیت خوشم نمیاد حتی برای تیم مقابل ...اما طرفدارای ایتالیا که میگفتن کلی مصدوم داشتیم خب آلمان هم اگه گوندوگان و رویس رو داشت دیگه کار همه تیم ها ساخته بود ...
تیم فرانسه واقعا خطر ناکه برای مانشافت آرزو قهرمانی دارم به امید پیروزی مقتدرانه برابر فرانسه

پوریا پنج‌شنبه 17 تیر 1395 ساعت 00:30

اقا بعد 1 ماه بالاخره تونستم. ثبت نظر کنم.
امیدوارم فصلی بدون مصدومیت داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد