وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بیرهوف: گزینه های زیادی در خط حمله داریم؛ گریزمان شم گلزنی بسیار بالایی دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر فنی تیم ملی آلمان در مورد شرایط این تیم پیش از دیدار برابر فرانسه صحبت کرده است. 

 

اولیور بیرهوف بازیکن سابق و مدیر فنی حال حاضر تیم ملی آلمان که به همراه مانوئل نویر و توماس مولر به کنفرانس مطبوعاتی آمده بود، معتقد است آلمان همچنان تیم قوی ای در اختیار دارد. مصاحبه بیرهوف به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان، به شرح زیر است:

خط حمله در برابر فرانسه؟

“ماریو گومز در چند بازی ابتدایی بازی کرد و جنگنده ظاهر شد. او فرار های خوبی داشت، دقیقاً مثل توماس مولر. ما گزینه های زیادی در اختیار داریم، در پست های وینگر هم همینطور است. ما همچنان تا گرفتن تصمیم نهایی مقداری زمان داریم و این اتفاق خوبی است.
 

توماس مولر و عدم گلزنی؟

“او به ساختن ادامه می دهد و پس از آن منفجر خواهد شد! توماس تجربه کافی در اختیار دارد که اعتماد به نفس خودش را از دست ندهد. او یک بازیکن با انگیزه است و در هر بازی به دنبال خلق شانس های گلزنی است. او از روی تجربه خودش می داند که این وضعیت، هر لحظه ممکن است تغییر کند.
 

عملکرد تیم ملی آلمان تا این مرحله از تورنمنت؟

“اگر از لحاظ فوتبالی بخواهم بگویم، ما در 20 سال گذشته 9 بار به مرحله نیمه نهایی تورنمنت های مختلف رسیدیم. این فوق العاده است. به همین دلیل، می خواهم از فوتبال آلمان تشکر کنم. از باشگاه های کوچک و آماتور تا باشگاه های بزرگ، آنان که بازیکنان را کشف و پرورش می دهند. کیفیت ما بالا است و همین دلیل، باید باعث ایجاد انگیزه در ما بشود که ادامه بدهیم و توقف نکنیم. هنسی فلیک (مدیر ورزشی تیم های ملی آلمان) به طرز باور نکردنی ای با بازیکنان جوان کار می کند و این موضوع، در اولویت DFB است و می خواهیم این روند ادامه داشته باشد. مدیریت چنین تیمی، باعث می شود من بسیار خوشحال، مفتخر و سپاس گذار باشم. در ضربات پنالتی، تضمینی نیست که بازیکنان جوان می توانند به سرعت مسئولیت پذیر شوند و خونسردی خودشان در چنین شرایطی را حفظ کنند.
 

نیمه نهایی برابر فرانسه؟

“ما هم اکنون در مرحله نیمه نهایی هستیم و به نظر من، فرانسه یکی از مدعیان قهرمانی است. آنها تورنمنت بسیار خوبی تا به اینجا تجربه کردند و هنوز برای 120 دقیقه در میدان حاضر نبودند. علاوه بر این، آنها از حمایت کامل کشورشان برخوردار هستند. با وجود مشکلاتی که در تیم به وجود آمده است، ما همچنان تیم قوی ای در اختیار داریم و بازیکنان آماده هستند. اینکه می دانیم بازیکنان با کیفیتی داریم، باعث ایجاد اعتماد به نفس در ما می شود. برای چند روز آینده، بسیار مشتاق هستم و ما کاملاً بر روی مسابقه تمرکز کرده ایم. مسیر سختی در پیش روی ما است، اما آماده هستیم که از آن عبور کنیم.


آنتوان گریزمان؟

“فکر می کنم پس از گلزنی های مداوم فرانسه، اعتماد به نفس آنها بیشتر شده است. گریزمان در وضعیت خوبی قرار دارد، او بازیکن بسیار خلاقی است و شم گلزنی بالایی دارد. ولی ژیرو نیز، در محوطه جریمه بسیار خطرناک است. ما می دانیم که فرانسه بازیکنان با کیفیتی دارد و ما باید با اتحاد و همبستگی بیشتری بازی کنیم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد