وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ادعای نماینده اسپانیایی پارلمان اروپا: بایرن مونیخ عامل اصلی جریمه شدن بارسلونا و رئال مادرید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سانتیاگو فیساس موفقیت های تیم های اسپانیایی را دلیل حسادت دیگر کشورها برشمرد.  

جریمه های مالی کمیسیون اروپا علیه باشگاه های اسپانیایی، واکنش سانتیاگو فیساس، نماینده اسپانیایی پارلمان اروپا را در پی داشته است. فیساس معتقد است شکایت بایرن مونیخ آلمان موجب این جریمه ها شده است.

به گزارش رسانه ورزشی اسپورت، موضوع شکایت ذی نفع بودن برخی باشگاه ها از دولت نسبت به دیگر باشگاه ها بوده است. در پی این شکایت هفت باشگاه اسپانیایی محکوم به دریافت کمک های دولتی شده اند.

سانتیاگو فیساس در مصاحبه با برنامه رادیویی La Graderia پیرامون این موضوع گفت:

“این اطلاع را دارم که شکایت از طرف بایرن آمده است. شگفت زده شدم از اینکه کمیسیون اروپا تنها باشگاه های اسپانیایی را جریمه کرده است. آن ها حتی ورزشگاه متعلق به شهرداری که در اختیار باشگاه گذاشته شده است را کمک دولتی محسوب کرده اند. 

فیساس در ادامه صحبت هایش، حسادت به موفقیت های ورزشی تیم های اسپانیایی را از دلایل این شکایت و جریمه ها علیه باشگاه های اسپانیا دانست.

با رای کمیسیون اروپا، هفت باشگاه اسپانیایی باید کمک های غیرقانونی دولتی را بازگرداند. باشگاه رئال مادرید محکوم به بازگرداندن 18.4 میلیون یورو به شهرداری مادرید بابت معامله زمین شده است. همچنین باشگاه های والنسیا، هرکولس و الچه، به ترتیب مبالغ 20.4 میلیون یورو، 6.1 میلیون یورو و 3.7 میلیون یورو، باید به انستیتو مالی شهر والنسیا بازگردانند.

باشگاه های بارسلونا، رئال مادرید، اتلتیک بیلبائو و اوساسونا نیز به دلیل بخشش مالیاتی غیرقانونی، باید هرکدام 5 میلیون یورو پرداخت کنند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد