وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تنیسور موفق آلمانی: از تماشای بازیهای تیم ملی آلمان واقعا لذت می برم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آنجلیک کربر آلمانی در حالی در فینال تنیس ویمبلدون رقابت می کند که تیم ملی کشورش همزمان در مرحله نیمه نهایی برابر فرانسه صف آرایی می کند.   

به نقل از fourfourtwo، آنجلیک کربر قهرمان مسابقات گرند اسلم تنیس ویمبلدون امیدوار است خودش و نیز تیم ملی فوتبال کشورش بتوانند قهرمان رقابتها شوند. تنیسور موفق آلمانی توانست روز پنجشنبه ی گذشته در مرحله نیمه نهایی ویمبلدون سیمونا هالپ را مغلوب کرده و به فینال راه یابد.

تیم ملی آلمان نیز درحالی روز پنجشنبه ی این هفته برابر فرانسه به میدان می رود که همان روز فینال رقابتهای تنیس ویمبلدون بین آنجلیک کربر و ونوس ویلیامز برگزار خواهد شد. و کربر می گوید برای موفقیت در تنیس درحالی تلاش می کند که از باستین شواین اشتایگر و هم تیمی هایش حمایت می کند:


در واقع منتظر هردوی این مسابقات هستم. فکر می کنم من شروع می کنم؛ و سپس امیدوارم تیم ملی آلمان نیز به فینال راه یابد. واقعا از تماشای بازیهای تیم ملی آلمان لذت می برم. مطمئنم خود آنها نیز اعتماد به نفس بالایی داشته اند که توانسته اند تا اینجا و نیمه نهایی برسند. آنها با هم بازی می کنند؛ یکدیگر را خیلی خوب می شناسند و با هم می جنگند. آنها فوتبال خیلی خوبی بازی می کنند. این چیزی است که من از تماشای آن واقعا لذت می برم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد