وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: آلمان از ژیرو نمی ترسد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دروازه بان تیم ملی آلمان مطمئن است تیمش می تواند حملات ژیرو را خنثی کند و امیدوار است تیمش بتواند به فینال یورو راه یابد. 

 

مانوئل نویر از توانایی های الیویه ژیرو آگاه است اما فکر می کند آلمان می تواند حملات او را خنثی کند. الیویه ژیرو، مهاجم 29 ساله تیم ملی فرانسه، تا به حال دو بار موفق به گلزنی مقابل نویر شده است. در بازی دوستانه آلمان و فرانسه، و همچنین در لیگ قهرمانان در بازی آرسنال مقابل بایرن مونیخ. اکنون او به دنبال به ثمر رساندن چهارمین گل خودش در رقابت های یورو است. آلمان و فرانسه پنجشنبه شب در مرحله نیمه نهایی یورو به دیدار هم خواهند رفت. مانوئل نویر در یک کنفرانس خبری در این مورد گفت:

“ژیرو در محوطه جریمه واقعا خطرناک است. او در ضربات با سر نیز بسیار قوی است و برای مدافعان مرکزی خطرناک است. اما ما او را می شناسیم و از او نمی ترسیم. ما  برای خنثی کردن حملاتش آماده هستیم. من زیاد به تمرکز بر روی یک بازیکن حریف اعتقاد ندارم. آنها بازیکنان با کیفیت زیادی دارند.  

گریزمان دیگر مهاجم فرانسه است که او نیز در لیگ قهرمانان در دیدار اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ موفق به گلزنی در مقابل نویر شده است. مانوئل نویر با احترام کامل در مورد گریزمان صحبت کرد:

“گریزمان در نبردهای یک در مقابل یک و در ضد حملات باورنکردنی است. ما همه از قدرت او در ضربات با سر نیز آگاهیم. او در موقعیت شناسی فوق العاده است. چیز های زیادی است که ما باید مراقب آن باشیم. باید بسیار با سازماندهی بازی کنیم و وظایف دفاعی خود را به خوبی انجام دهیم.
 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
مسعودآلمانی-رئالی سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 23:42

نویربدون هیچ شکی وتعصبی بهترین دروازبان تاریخه هم دفاع آخرهم دروازبان هست.هیچ دروازبانی چنین ویژگی نداره ازجمله کان لمن کوپکه ایگنر بوفون طولدو کاسیاس چک و...نویر تکه

saman چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 03:21 http://homebayern.blogsky.com/

حس خوبی در مورد این بازی دارم
به نظر ایتالیا در این مسابقات سنگ تموم گذاشت و خیلی بهتر از فرانسه بازی کردند.
حالا که ما ایتالیا رو حذف کردیم به نظر من بازی با فرانسه اسانتر خواهد بود.
ولی من فکر میکنم بازی فرانسه و ایسلند یه طرفه به نفع فرانسه بود و احتمال داره این بازی یی که ما با فرانسه داریم هم داور رو بخرند ولی خدارو شکر یک داور سرشناس ایتالیایی این بازی رو به دست گرفت و امید وارم المان کبیر این بازی رو ببره
*به امید هفتایی کردن*

saman چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 03:46 http://homebayern.blogsky.com/

بخدا من تو بازی مطمن بودم بازی رو میبرند فقط از یه چیز میترسیدم اونم اینکه نویر گل بخوره و رکوردش شکسته شه حیف شد
ولی به امید این که توپ طلا به نویر برسه واقعا خیلی بهتر از رونالدو بازی کرده
اگه بازم مسی یا رونالدو دیگه بهتره ده بیست سی چهل کنند بین مسی و رونالدو
به امید توپ طلا به نویر برسه
البته امید وارم کلکی سوار نکنند

بایرن ۵ ستاره چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 12:07

چقدر تو خوبی مرد

محمد چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 17:18

ژیرو خطرناک که هست اما به نظر من سخت ترین بازیمون با ایتالیا بود چون تو ضدحمله ها خطری بودن اما فرانسه مثل المان حجومیه واحتمال برد المان بیشتره امید وارم فرانسه مدعی رو ببریم حالم از دشام بهم می خوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد