وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر: اهمیتی به گل زدن در یورو نمی دهم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم تیم ملی آلمان تاکید کرد که هیچ نگرانی بابت عدم گلزنی در یورو 2016 ندارد.   

 
گلزن شماره 1 تیم ملی آلمان هنوز نتوانسته دروازه حریفان را در یورو 2016 باز کند. توماس مولر با این حال معتقد است که جای نگرانی در این مورد وجود ندارد. 

او گفت:" گل زدن مهم ترین چیزی نیست که برای من اهمیت داشته باشد. آمار گلزنی برای اینکه شما از بیرون عالی به نظر برسید، خوب است اما تمرکز من تنها روی موفقیت تیم و فتح رقابت های یورو قرار دارد. البته که دوست دارم گلزنی کنم اما در جام جهانی آفریقای جنوبی من بهترین گلزن شدم. با این حال نیمه نهایی را از دست دادم و در نهایت تیم نیز نتوانست قهرمان شود. از جام جهانی برزیل اما لذت بیشتری بردم در صورتی که آنجا آقای گل نشده بودم." 

آلمان پنج شنبه شب از ساعت 23:30 در مرحله نیمه نهایی یورو 2016 به مصاف فرانسه میزبان خواهد رفت.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
saman چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 03:22 http://homebayern.blogsky.com/

ایشالا اخرش گل میزنی
امید وارم تو فینال این اتفاق رقم بخوره.

Bayern<3 چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 14:27

تو شاید اهمیت ندی ولی ما اهمیت میدیم عزیزم. 2 تا بازی مونده برگرد به روزای اوجت لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد