وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سیسوکو: به دنبال انتقام از تیم ملی آلمان خواهیم بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک تیم ملی فرانسه امیدوار است این تیم طلسم ناکامی های خود را مقابل آلمان بشکند.   

 
فرانسه برای صعود به فینال یورو 2016 مقابل تیم ملی آلمان قرار خواهد گرفت. تیمی که آن ها آمار خوبی مقابلش ندارند. با این حال موسی سیسوکو، هافبک فرانسه، می گوید زمان انتقام فرا رسیده است. 

سیسوکو گفت:" هر طور شده باید آلمان را شکست دهیم تا بتوانیم به فینال مسابقات راه پیدا کنیم. شکست در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی گذشته هنوز همراه تیم است و اکنون زمان آن رسیده تا حساب خود را با آلمانی ها صاف کنیم. آلمان تیم جوانی همچون ما است و بازیکنان فوق العاده خوب زیادی را نیز در ترکیب خود می بیند. 

پنج شنبه شب روی کاغذ مهم ترین بازی یورو در پیش است و باید ببینیم چه اتفاقاتی در آن رخ می دهد. ما اسلحه میزبانی را در این دیدار خواهیم داشت و می خواهیم به خوبی از حمایت هوادارانمان استفاده کنیم."
 

نظرات 2 + ارسال نظر
saman چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 03:16 http://homebayern.blogsky.com/

به همین خیال باشید **لهتون میکنیم**

Farzad چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 09:50 http://bayern.blogsky.

سیسوکو کیه دیگه که کری میخونه,ایتالیا با اون دروازه بان و دفاع معروفش باخت,اینا با اورا و رامی حرفی واسه گفتن ندارن,خوبیش اینجاس که فرانسه میکشه جلو تا دو سه تا بهشون بزنیم,مولر گل میزنه,

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد