وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کری خوانی آلمانی ها برای فرانسوی ها

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روزنامه معروف بیلد تیتر اول خود را به کری خوانی برای فرانسوی ها اختصاص داد.   

 
قبل از بازی نیمه نهایی که روز پنج شنبه بین آلمان و فرانسه میزبان رقابت ها برگزار می شود، روزنامه معروف بیلد با تیتر بزرگی به استقبال شکست خروس ها رفت: "خداحافظ، آبی ها!"
بیلد، از این فرصت استفاده کرد تا یادآوری کند آلمان از جام جهانی 1958 به این طرف هیچوقت در مرحله حذفی به فرانسه نباخته است. این روزنامه ورزشی نکته دیگری را نیز به رخ کشیده است: "از سال 1972 ما همیشه کشور میزبان را می بریم"

در واقع در مرحله نیمه نهایی یورو 72، آلمان تیم ملی بلژیک را با دو گل گرت مولر در خانه اش شکست داد. 35 سال بعد در یورو 2008 این اتریش بود که با شکست مقابل آلمان در مرحله گروهی از ادامه رقابت ها بازماند. 6 سال بعد اینبار در جام جهانی، برزیلی ها طعم تلخ ترین شکست تاریخ جام جهانی را کشیدند( 7-1).
شاید هم بخاطر قساوت آلمانی ها با کشورهای میزبان باشد که در دو تورنمنت بزرگی که خودشان میزبان بودند ناکام ماندند! آنها در نیمه نهایی یورو 88 به هلند و در نیمه نهایی جام جهانی 2006 به ایتالیا باخنتد، که در ادامه هر دو به مقام قهرمانی تورنمنت رسیدند.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
heinz چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 05:11

جام ملتهای 1996 انگیس رو هم باید گفت. و اون پنالتی فوق العاده توماس هاسلر در اول و آندرئاس مولر در آخر کار.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد