وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوریس: آلمان فقط ۱۱ بازیکن بزرگ ندارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال فرانسه معتقد است مصدومیت‌های ژرمن‌‌ها باعث نمی‌شود تیم کشورش نسبت به ژرمن‌ها برتری داشته باشد. 

 

بعد از آنکه مسابقه یک چهارم نهایی با ایتالیا به اتمام رسید،‌ آلمان‌ها از این که توانستند طلسم پیروزی بر حریف لاجوردی‌پوش را در بازی‌های مثل جام ملت‌ها درهم شکنند، ‌ابراز خوشحالی کردند.

آنها همچنین به خاطر راهیابی به مرحله نیمه نهایی یورو 2016 ابراز شادمانی کردند. اما اکنون برای رویارویی با فرانسه در بازی پنج‌شنبه شب با مشکل مصدومیت ماریو گومس، باستیان شواین‌اشتایگر و سامی خدیرا به همراه غیبت اجباری ماتس هوملس مواجه‌اند.

در این مورد «اوگو لیوریس»، دروازه‌بان و کاپیتان فرانسه معتقد است فرانسویان نباید فکر کنند با این اتقاق تیم کشورشان نسبت به حریف، برتر است. 

وی در این مورد به یک سایت آلمانی اظهارداشت: تیم آلمان فقط 11 بازیکن خاص در ترکیب اصلی ندارد. بلکه آنها صاحب بازیکنان بزرگ بسیار زیادی هستند.

گلر خروس‌‌های آبی ادامه داد: قبل از آنکه در مورد تک تک نفرات این حریف صحبت بشود، بحث تیم مطرح است. آنها واقعا تجربه بسیار زیادی دارند. مطمئن هستم که برای مرحله نیمه نهایی کاملا آماده هستند.

لیوریس در مورد باخت از آلمان در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 نیز اظهارداشت: اکنون در تورنمنت متفاوتی حضور داریم. در خانه بازی می‌کنیم که این خود امتیاز بزرگی است. باید به خود ایمان داشته باشیم.

وی در مورد احتمال کشیده شدن نتیجه بازی به ضربات پنالتی با آلمان‌ها نیز عنوان کرد:‌درست است که ژرمن‌ها در ضربات پنالتی خیلی خوب کار می‌کنند اما این ماجرا نیز زمانی به پایان خواهد رسید.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد