وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یاشوا کیمیش: آلمان آماده مقابله با ایتالیا است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن جوان تیم ملی آلمان از بازی یک چهارم نهایی یورو 2016 گفته است. 

 

در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 تیم ملی ایتالیا و آلمان به مصاف هم خواند رفت. این درحالی است که آلمان ها در تورنمنت های مهم آماری خوبی در مقابل ایتالیا ندارند هر چند در آخرین بازی دوستانه آن ها را 4 بر 1 شکست دادند. میروسلاو کلوزه نیز قبل از این بازی به تیم ملی آلمان هشدار داده است.

به نقل از گل، یاشوا کیمیش، بازیکن تیم ملی آلمان بر ای باور است که ژرمن ها می توانند از سد ایتالیا بگذرند و در جمع 4 تیم پایانی حاضر باشند.

“من می دانم که آمار آلمان در بازی های رو در روی مهم با ایتالیا چندان مثبت نیست. از بازی های قبلی خاطراتی در ذهن دارم. در زمان آن شکست ناامید کننده در جام جهانی 2006 من یازده سال داشتم اما شکست یورو 2012 را به خوبی به خاطر دارم. اما این مسابقات هیچ ربطی به بازی یک چهارم ندارند. بازیکنان متفاوتی در زمین خواهند بود و گذشته بر روی حال تاثیری ندارد. 

“ایتالیا نشان داده است که تنها در دفاع قوی نیست. در بازی با اسپانیا آن ها در دفاع فوق العاده بودند و در حمل توپ به جلو و گلزنی نیز موفق بودند. اما اطمینان دارم در بازی یک چهارم کاملا آماده رویارویی با ایتالیا هستیم. برای آن بازی هیجان زده ام و به جرات مهم ترین بازی دوران حرفه ای من تا اینجا خواهد بود.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد