وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

همشیک: خبر پیشنهاد بایرن مزخرف است، دوست دارم در ناپولی بازنشسته شوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مارک همشیک از علاقه خود برای ماندن در ناپولی خبر داد.  

 

مارک همشیک هافبک باشگاه ناپولی و تیم ملی اسلوواکی با شکست 3-0 مقابل آلمان به تعطیلات رفته است. به گزارش FFT در چند روز گذشته خبرگزاری ها از علاقه دو باشگاه لیورپول و بایرن مونیخ برای جذب وی خبر می دهند اما خود همشیک به ماندن در ناپولی علاقه زیادی دارد و می گوید:


همه چیز ممکن است، هر اتفاقی ممکن است در آینده اتفاق بی افتد. اکنون فقط می خواهم استراحت کنم فصلی دشوار و بلند برای من بوده است، بازی های زیادی کرده ام و بدنم خسته است.

همشیک در مورد سوالی که درباره پیشنهاد بایرن مونیخ به وی بود جواب داد:


من چیز زیادی در این باره نمی دانم، اینها مزخرف هستند. من احساس خوبی در ناپولی دارم و حتی می توانم تصور کنم در این تیم بازنشسته شوم و در حال حاضر باید ببینم واکنش باشگاه چه خواهد بود. حتی قبل از یورو در مورد قراردادی جدید مذاکره کردیم و در صورت توافق در این تیم باقی خواهم ماند.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدرضا از 96عاشق آلمان تا ابد پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 02:28

ببند گاله رو بااااو

شاهین پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 02:39

موندم چرا بایرن به همچین بازیکنایی پیشنهاد میده.حیف ابهت بایرن نیس با این بازیکن قرارداد ببنده با اون ظاهر و قیافشو

باقر پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 11:19

لیاقت نداری بدبخت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد