وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هلمر: باز کردن دفاع ایتالیا دشوار خواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع سابق تیم ملی آلمان نسبت به بازی ایتالیا کمی نگران به نظر می رسد.  

 

آلمان و ایتالیا در یکی از حساس ترین دیدارهای یورو 2016 روز شنبه به مصاف هم می روند تا تکلیف تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. به گزارش focus،  توماس هلمر 51 ساله که قهرمانی یورو 1996 را به همراه آلمان در کارنامه دارد، در مصاحبه ای قرعه تیم ملی کشورش را سخت دانست:

” باز کردن دفاع ایتالیا دشوار خواهد بود. اما آلمان موقعیت ایجاد می کند و باقی ماجرا به مسائل روحی بر می گردد. مسائلی که سخت و تعیین کننده هستند.“
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
نوید چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 18:49 http://navidforuzandeh.blogfa.com

کاملا مشخصه که آلمان بازی رو میبره ....فکر نکنید دفاع ایتالیا قویه..اصلا اینطور نیست بلکه ایتالیا باید دفاع کنه که با نتیجه فاجعه بار نبازه...هواداران ایتالیا خیلی کم میتونن پای گیرنده مانویل نویر رو ببینن....بله فکر کنید هیجان زده شدم ولی یادتون باشه با ایمانی که به تیم آلمان دارم هیچوقت فراموش نمیکنم که 5روز قبل 2014 با قاطعیت گفتم آلمان با فرانسه /برزیل و آرژانتین بازی میکنه و همه رو میبره....کلوزه یادتون هست؟؟؟گفته بودم روبرو برزیل رکورد زنی میکنه....من پیشگو نیستم ولی با تمام وجود تیم ملی آلمان رو قبول دارم و این تیم رو آنالیز میکنم طوری که فکر میکنم روی نیمکتش نشستم ....پس صحبت از طلسم و ....بیهوده هستش .فوتبال زندگی ست و الان زمان زندگی پر از رفاه و آسایش آلمان هاست......

هادی چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 23:05

نوید خان از انرژی مثبتتون بهره مند شدم.
اما یک سخن،بازیکنای المان تا زمانی که حرفهای یواخیم لو رو گوش بدن مشکلی
پیش نمیاد.فقط باید با برنامه یواخیم لو جلو برن تا موفق شویم.منم نسبت پیروزی المان خوش بینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد