وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بن عطیه به یوونتوس نزدیک است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بر اساس گزارشات مهدی بن عطیه مدافع میانی بایرن مونیخ به پیوستن به یوونتوس نزدیک است. 

 

پس از پیوستن هوملس به بایرن مونیخ، به نظر می رسد بن عطیه  قصد جدایی از این باشگاه را داشته باشد و یوونتوس به جذب وی علاقه مند است.

لاریپابلیکا گزارش می دهد که امضای قرارداد بسیار نزدیک است و احتمال دارد تا آخر همین هفته انجام شود. این روزنامه معتقد است دو باشگاه بر روی مبلغ 20 میلیون یورو به توافق رسیده اند اما احتمالا بن عطیه با 2 میلیون یورو قرضی به یوونتوس می پیوندد و در پایان فصل 18 میلیون یوروی دیگر به حساب تیم آلمانی پرداخت می شود.

رم هم خواهان جذب مدافع سابق خود بود اما با توجه به روابط نزدیک بایرن مونیخ با یوونتوس، آلمانی ها ترجیح می دهند با بیانکونری معامله کنند. همچنین بن عطیه تمایل شدیدی به پیوستن به یوونتوس دارد و حاضر است برای زودتر انجام شدن این معامله، دستمزد خود را از 2.2 میلیون یورو به 2 میلیون یورو کاهش دهد اما وی تضمین می خواهد که حداقل در نیمی از بازی های یوونتوس در میدان حضور داشته باشد.

به نظر می رسد با پا به سن گذاشتن آندرا بارتزالی و مصدومیت های اخیر کیلینی،  تورینی ها قصد دارند یک نیروی کمکی دیگر به همراه روگانی داشته باشند. 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد