وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اینفوگرافی؛ کارلو آنچلوتی، سرمربی جدید باواریایی ها

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به بهانه حضور کارلو آنچلوتی در بایرن مونیخ، به بررسی عملکرد این مربی پرداخته ایم.  

 

کارلو آنچلوتی یکی از محترم ترین سفیران دنیای فوتبال است. او به چهار زبان زنده دنیا صحبت می کند و به زودی کار خودش را در باشگاه بایرن مونیخ آغاز خواهد کرد. او یک مربی خونسرد ایتالیایی است که دارای تواضع و فروتنی، کیفیت و احترام است. همین ویژگی ها یا به قولی مواد تشکیل دهنده، باعث شده است که او 40 سال در دنیای فوتبال حاضر باشد. 

- مربی ایده آل

او از درون یک خانواده روستایی شکل گرفته است، اما یک پسر مزرعه ای بودن، جلوی پیشرفت او را نگرفت. کارلتو با کسب ارزش های اصلی دنیای مربیگری، توانست یکی از موفق ترین مربیان عصر مدرن لقب بگیرد. شیر و فرآورده های لبنی به سادگی توسط پدر او تهیه می شد، اما با این وجود او باز هم موثر واقع می شد. به عنوان یک بازیکن، او قلب بی ادعای میلان آریگو ساکی بود. میلانی که در دهه 1980 به صورت متوالی قهرمانی در جام اروپا را تجربه می کرد. " او چاق بود و سرعت بالایی نداشت، اما در جریان بازی سریع تر از هر بازیکن دیگری می دوید."  این صحبت های آریگو ساکی بود، او ادامه می دهد:" در داخل زمین، او یک مربی ایده آل بود."

اینفوگرافیک

کارلو آنچلوتی در زمان خودش، به عنوان یکی از وفادار ترین بازیکنان دنیای فوتبال شناخته می شد. این بازیکن در طول 16 سال تنها 3 باشگاه عوض کرد. او از سال های 1979-1976 در عضویت پارما بود، در سال های 1987-1979 در عضویت تیم آ.اس رُم بود و در مقطع 1987-1984 به عنوان کاپیتان این باشگاه شناخته می شد. پس از آن کارلتو به میلان پیوست. او از سال 1987 تا سال 1992 در جمع قرمز و مشکی ها بود. 

اما در عرصه ملی، آنچلوتی از سال 1991-1981 در عضویت تیم ملی ایتالیا بود و در 26 مسابقه تنها موفق شد یک گل به ثمر برساند. او از لحاظ تعداد جام، موفق شد 14 قهرمانی را تجربه کند. 

- اسطوره لیگ قهرمانان اروپا

پس از سه سال همراهی با آتزوری در سال های 95-1992، آنچلوتی هدایت تیم رجیانا در سری بی ایتالیا را بر عهده گرفت. تیمی که پس از آن اوج گرفت. دستور پخت این مربی، از همان سال کلید خورد. او موفق شد در لیگ های ایتالیا، فرانسه، انگلیس و اسپانیا عنواین متعددی را فتح کند. او تنها مربی ای است که در لیگ قهرمانان اروپا، سه قهرمانی به دست آورده است. این یک رکورد برای کارلتو محسوب می شود. 

بایرن مونیخ در اولین فصل حضور پپ گواردیولا، یکی از آخرین قربانیان کارلو آنچلوتی برای فتح لیگ قهرمانان اروپا بوده است. باواریایی ها در حالی به نیمه نهایی و جدال برابر رئال مادرید رسیده بودند که به عنوان مدعی عنوان قهرمانی شناخته می شدند. اما آنها در مادرید، نتیجه را 0-1 واگذار کردند و در آلیانتس آرنا با نتیجه سنگین 0-4 مغلوب شاگردان آنچلوتی شدند. 

اینفوگرافیک

این مربی موفق شده است در طول دوران مربیگری خود، 16 عنوان قهرمانی را فتح کند.

- کاندیدای مناسب

" کارلو آنچلوتی در همه تیم هایش موفقیت را تجربه کرده و سه بار به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسیده است." این صحبت های کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ است. " کارلو شخصیت بسیار آرامی دارد، از لحاظ حرفه ای دارای تعادل و بالانس است و می تواند با بازیکنان بزرگ کار کند و تنوع در سبک بازی تیم های او مشهود است. این، آن چیزی است که ما به دنبالش بودیم و موفق شدیم آن را پیدا کنیم!" او در کشور انگلیس در باشگاه چلسی، در کشور فرانسه در باشگاه پاریسن ژرمن و در کشور اسپانیا، در تیم رئال مادرید سابقه مربیگری داشته است. او به زبان های زنده دنیا تسلط کامل دارد و این می تواند اطمینان خاطری برای بازیکنان جدید بایرن مونیخ باشد. تاکتیک های او بسیار سازنده، دقیق و موثر خواهد بود. 

اینفوگرافیک از کارلو آنچلوتی

او در حالی بزرگ و تربیت شده است که والدین او، شیر و پنیر تولید می کردند. آنها خانواده ای بودند که بر سر مزرعه کار می کردند. او عاشق غذا های ایتالیایی و مخصوصاً پاستا است. این مربی 58 ساله از ازدواج اول خود، دو فرزند دارد و منزل او، در ونکوور کانادا واقع شده است. او عاشق طبیعت، ساحل و کوه ها است. این مربی با شخصیت، با وجود تسلط بر زبان های ایتالیایی، اسپانیایی، انگلیسی و فرانسوی، در حال یادگیری زبان آلمانی نیز می باشد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
Real fcb سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 20:44

کارلو انجلوتی مربیه ک خیلی کم و خیلی سخت قهرمان لیگ میشه
٧سال میلان=ی لیگ
٢سال چلسی=ی لیگ (به لطف پاس گل جرارد به دروگبا واسه اینکه یونایتد نشه)
١سال سن ژرمنی لیگ
٢سال رئال=بدون قهرمانی لیگ
چلسی و ابراموویج واسه اروپا اوردنش ولی نشد و تو سن ژرمن نشد ولی با رئال و میلان شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد