وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: شانس پیروزی اسپانیا بیشتر از ایتالیاست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی تیم ملی آلمان معتقد است اسپانیا در بازی برابر ایتالیا شانس بیشتری برای پیروزی دارد.   

 
شب گذشته در ادامه مرحله یک‌هشتم پایانی جام ملت‌های اروپا 2016 آلمان موفق شد با یک بازی کاملا برتر و با سه گل جروم بواتنگ، ماریو گومز و جولیان دراکسلر از سد حریف خود اسلوواکی بگذرد و راهی مرحله بعدی شود؛ جایی که باید با برنده دیدار امشب ایتالیا-اسپانیا روبرو شوند. 

یواخیم لوو درمورد ارزیابی‌اش از مرحله بعدی گفت:" حالا با خوردن به اسپانیا یا ایتالیا در معرض شرایط متفاوتی قرار گرفته‌ایم. اول باید ببینیم روال تمرینات به چه صورت پیش خواهد رفت و سپس به انتخاب نفرات خواهیم پرداخت. 

اسپانیایی‌ها کمی شانسشان بیشتر از حریف است اما ایتالیا هم برای هر اتفاق و هر شرایطی تواناست. ایتالیایی‌ها شروع بسیار قدرتمندی در این تورنمنت داشتند و مقابل اسپانیا مقاومت شدیدی از خود نشان خواهند داد؛ اما اینکه کدام تیم بالا خواهد آمد برایم محرز نیست."
او در مورد برنامه آلمان برای مرحله یک‌چهارم نیز اذعان کرد:" قطعا روی پنالتی زدن تمرین خواهیم کرد. این هفته تمرینات ما بر اساس آنالیز تیم حریف تعریف خواهند شد و علاوه بر آن مثل قبل به تقویت کار دفاعی و هجومی خود نیز ادامه خواهیم داد."
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد