وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها پس از پیروزی برابر اسلواکی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، امشب در مرحله یک هشتم نهایی جام ملتهای اروپا 2016 تیم ملی فوتبال آلمان با سه گل تیم ملی فوتبال اسلواکی را شکست داد. در ادامه نظر ژرمنها را راجع به این دیدار می خوانید.   

 

 

یواخیم لوو:

روی هم رفته خیلی خیلی خوب بودیم. کاملا روی بازی کنترل داشتیم و فضاها را به خوبی اشغال کرده بودیم. بطور معمول جروم بواتنگ موقع کرنر فقط برای پوشش سایر بچه‌ها جلو می‌آید اما طبعا امروز حرکت بسیار هنرمندانه‌ای انجام داد. ما واقعا عالی ظاهر شدیم. دراکسلر هم از همان بازی‌های نخست کارش را خوب انجام می‌داد؛ من از او خواسته بودم شجاعانه بازی کند و به فضاهای خالی برود. او امروز گل دوم را عالی مهیا کرد و گل سوم را هم خودش زد که اینها محصول تمرین‌های جدی و خوبی بود که پشت سر گذاشت. ما امروز ابدا اجازه ندادیم اسلوواکی بازی‌اش را بکند و در کارهای دفاعی هم بی‌نقص بودیم. همه بی‌نقص بودند؛جلوی زمین اوزیل، گومز و دراکسلر نیز.

 

مانوئل نویر:

ما از فرصت‌های گلزنی خود استفاده کردیم و زود به گل اول بازی رسیدیم. زدن گل دوم دقایقی قبل از سوت پایان نیمه اول هم اتفاق مهمی بود. در ادامه می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما بهرحال من خیلی از روال بازی و این نتیجه خوشحالم. تیم‌های زیادی در این تورنمنت هستند که می‌توانند از کم‌ترین فرصت‌ها بیشترین بهره‌وری را داشته باشند و اواخر نیمه نخست ممکن بود ما هم گل بخوریم اما خوشبختانه قبل از آنکه گل دوم را بزنیم، از مساوی شدن بازی جلوگیری کردم. از حالا مسلما کار سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. باید دید ما مقابل اسپانیا بازی خواهیم کرد یا ایتالیا؛ فرقی نمی‌کند در هر صورت بازی کردن مقابل آلمان اتفاق ناخوشایندی است!

 

جروم بواتنگ:

دیدم که توپ به سمتم می‌آید و آن را به خوبی تبدیل به گل کردم. قبلا بارها از من سوال شده بود چه زمانی اولین گل ملی‌ام را می‌زنم و من همواره پاسخ می‌دادم آن را برای یورو نگه داشته‌ام. طی روزهای گذشته فیزیوتراپ‌ها و پزشکان تیم تمام آنچه از دستشان برمی‌آمد انجام دادند، وگرنه امروز نمی‌توانستم به بازی برسم. از این بابت از آنها ممنونم.

 

ماریو گومز:

دیدار در برابر حریفن در این رقابت ها آسان نیست، چراکه همه تیم ها در برابر ما دفاعی عمل می کنند. در خط حمله تاثیر گذار عمل کردیم و قادر بودیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. اما در کل باید بگویم که همگی از نتیجه ی امروز راضی هستیم. می خواهم از این لحظات لذت ببرم. از اینکه اعتماد تیم و مربی را به دست آورده ام خوشحالم. امروز عالی عمل کردیم و هم اکنون منتظر آن هستیم تا بدانیم حریف بعدی ما چه تیمی خواهد بود. ما برای قهرمانی به این رقابت ها آمده ایم و هدفمان کاملا واضح است.

 

یولیان دراکسلر:

تنها می خواستم به تیم کمک کنم. آخرین بازی برای من آسان نبود زیرا بازی نکردم. امروز فرصت دیگری به دست آوردم و خوشحالم که توانستم به تیم کمک کنم. خوشحالم که امروز بازی خوبی ارائه دادم و توانستم به تیم کمک کنم. برای من دشوار است که بگویم این بازی بهترین بازی ام برای آلمان بود. بهتر است بقیه در این مورد قضاوت کنند. ما تیم قدرتمندی هستیم؛ بنابراین مشکلی نیست که در یک یا دو بازی، حضور نداشته باشید. تلاش می کنم تا این فرصت ها را از دست ندهم و در تمرینات به مربی نشان بدهم که می تواند روی من حساب کند. در گفتگوی تیمی، سرمربی به من گفت که به دنبال موقعیت یک در مقابل یک باشم. او اعتماد به نفس زیادی به من داد و به طور مشخص به من گفت که بازیکن خوبی هستم.

 
الیور بیرهوف (مدیر تیم‌های ملی آلمان):

ما امروز هیچ نقطه ضعفی نشان ندادیم، از فضاها استفاده کردیم و گل زدیم. تا اینجای بازی‌ها تعویض‌هایی که ما انجام دادیم به خوبی جواب دادند و این در یک چنین تورنمنتی بسیار مهم است. کار دفاعی هم مسلما خیلی اهمیت دارد؛ ما بازی به بازی رشد کردیم و کارامدتر شدیم. حالا باید مقابل اسپانیا یا ایتالیا بازی کنیم که خودش آزمایش دیگری است. 

 

راینهارد گریندل (رئیس فدراسیون فوتبال آلمان):

این بهترین دستاورد ما در یورو بود. مالکیت توپ زیادی داشتیم و در نهایت هم با گل‌هایی که زدیم پاداش زحماتمان را گرفتیم. امروز هیچ مناسبتی برای نقد و گلایه وجود ندارد. به یواخیم لوو هم آفرین می‌گویم. به نظر من قرار دادن جولیان دراکسلر در ترکیب، تصمیم خوبی بود. او خیلی تلاش کرد، بازی خوبی ارائه داد و موقعیت‌های فراوانی هم به وجود آورد. از حالا کار سخت‌تر می‌شود، حالا با حریفی مواجه می‌شویم که آن هم مدعی است.

 

جان کوژاک (سرمربی تیم ملی اسلواکی):

همیشه از شکست بدم می‌آید و مشخص است که شکست همیشه تلخ و بد است اما نباید فراموش کنیم که ما مقابل بهترین تیم دنیا شکست خوردیم. باید به آلمان احترام بگذاریم، بازیکنان آلمان فوق العاده بودند و ما حرفی برای گفتن مقابل این تیم بزرگ نداشتیم. مردانم البته حداقل در نیمی از نیمه اول عالی بودند اما توان مقابله با این تیم بزرگ را نداشتیم و مجبور شدیم بیشتر دفاع کنیم. گل زودهنگام آلمان ما را غافلگیر کرد و برنامه ریزی ما را هم به صورت کامل به هم ریخت.

 
مارِک همشیک (بازیکن تیم ملی اسلواکی):

بازی دشواری بود. ما مقابل قهرمان جهان نمایش خوبی داشتیم. حیف شد که اسلواکی حذف شد اما با توجه به عملکردمان، جایی برای حسرت خوردن وجود ندارد. باید به خودمان افتخار کنیم و از دستاوردمان راضی باشیم. ما می توانیم از این برای دستاورد برای رسیدن به موفقیت های بعدی استفاده کنیم. آلمان تقریبا در تمام طول بازی توپ و میدان را در اختیار داشت؛ بنابراین ما باید روی ضدحملات کار می کردیم. در نیمه اول یک موقعیت داشتیم اما....حیف شد!

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعودآلمانی-رئالی دوشنبه 7 تیر 1395 ساعت 05:35

خداکنه بازی بعدی هم همینطوربی نقص بازی کنیم.درضمن لوو بایدسانه رو هم بازی بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد