وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تیم ملی آلمان ۳ - ۰ تیم ملی اسلواکی؛ پیروزی مقتدرانه ژرمنها

ger3-0slov.jpg

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ژرمنها با نمایشی برتر و ثبت چهارمین کلین شیت پیاپی به دور یک چهارم پایانی یورو رسیدند.  

 

تیم ملی آلمان به عنوان تیم اول گروه C و اسلواکی به عنوان تیم سوم گروه B به جمع شانزده تیم نهایی یورو 2016 رسیده بودند. این دومین بازی هر دو تیم در ورزشگاه پیره مائوروی شهر لیل بود. دو تیم هر دو دیدار قبلی در این ورزشگاه را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند. آلمان مقابل اوکراین و اسلواکی مقابل روسیه.

گزارش بازی

نیمه اول

آلمان از همان ابتدا حملات خود روی دروازه حریف را آغاز کرد. اولین موقعیت جدی برای ژرمن ها روی یک ضربه ایستگاهی از سمت چپ دروزه اسلواکی به دست آمد. ارسال کروس با ضربه سر خدیرا و دفع کوزاچیک، تبدیل به یک کرنر برای آلمان شد.

دقیقه 8 ارسال کرنر تونی کروس با برگشت مدافعین اسلواکی همراه شد، پشت محوطه بواتنگ به توپ رسید و با یک ضربه رو پا گل اول آلمان را وارد دروازه حریف کرد.

مانشافت برتری خود را حفظ کرد. 5 دقیقه بعد از این گل، ارسال توپ دیگری با خطای اشکرتل روی ماریو گومز، یک ضربه پنالتی را برای عقاب ها به ارمغان آورد. مسوت اوزیل پشت ضربه پنالتی ایستاد اما جهت ضربه را کوزاچیک تشخیص داد و توپ را مهار کرد.

دقیقه 24 درکسلر توپ دیگری روی دروازه حریف ارسال کرد، با دخالت گومز توپ به اوزیل رسید، شوت سرضرب اوزیل با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت تا این بازیکن کماکان در گلزنی ناکام باشد.

ژرمن ها به طور کامل کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتند. تک هجوم های اسلواکی نرسیده به محوطه جریمه آلمان توسط مدافعین برگشت داده می شد و موقعیت های آلمان نیز تبدیل به گل نمی شد.

پس از گذشت 40 دقیقه از بازی اسلواک ها برای دقایقی جلو کشیدند. روی تک موقعیت این تیم ارسال پکاریک از سمت چپ محوطه جریمه آلمان روی خط شش قدم به کوتسکا رسید، ضربه سر کوتسکا با سیو دیدنی مانوئل نویر همراه شد و اولین کرنر اسلواکی در این نیمه به دست آمد.

دقیقه 43 روی ضدحمله سریع آلمان از برگشت کرنر، توپ در سمت چپ خط هجومی آلمان به درکسلر رسید، درکسلر با جا گذاشتن کوتسکا کنار خط کرنر وارد محوطه جریمه اسلواکی شد و با یک پاس عالی باعث شد تا گومز گل دوم آلمان را به ثمر برساند.

ماریو گومز با این گل همراه یورگن کلینزمن تبدیل به بهترین گلزن آلمان در رقابت های یورو شد. گومز و کلینزمن 5 گل زده برای آلمان در رقابت های یورو دارند.

 

نیمه دوم

در آغاز نیمه دوم اسلواک ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند کار را بهتر آغاز کردند. یک شوت که نویر به راحتی آن را مهار کرد و دو ضربه ایستگاهی از همشیک و کوتسکا که با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفتند حاصل هجوم های آن ها بود.

پس از این حملات اولیه اسلواکی باز هم آلمان کنترل بازی را در دست گرفت.

دقیقه 63 روی کرنر ارسالی دیگری از کروس  و دخالت ضربه سر هوملس توپ به سمت درکسلر رفت، درکسلر با یک ضربه رو پا و عالی توپ را دور از دستان کوزاچیک وارد دروازه اسلواکی کرد.

در ادامه مانشافت باز هم تیم برتر میدان بود. یواخیم لوو که خیالش از پیروزی راحت بود، هوودس، پودولسکی و شواینی را به جای بواتنگ، درکسلر و خدیرا وارد میدان کرد.

آلمان موقعیت های گل دیگری را از دست داد تا نتواند قاطع ترین برد جام را به تنهایی برای خود ثبت کند. بازی با همین نتیجه به پایان رسید. آلمان تنها تیم تورنمنت است که دروازه خود را در طول رقابت ها بسته نگه داشته است.

ژرمن ها در یک چهارم نهایی با برنده دیدار ایتالیا و اسپانیا بازی خواند کرد.

نظرات 15 + ارسال نظر
بایرن یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 22:26

ما تیم آلمانیم ،همیشه قهرمانیم ،لتو لته لیته لتو لته لیته تبریکککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

نیما یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 22:27

سلام و تبریک به همه بچه ها
همه چیز عالی , آثار خستگی خداروشکر داره ازبین میبره و تیم سرحالتر شده , انشالا بازی بعد به اوج خودشون برسن. غیر از زمین بازی , این چه زمینی هست اخه , بدتین زمین رو برای المان انتخاب کردن

bobak یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 22:31

بسیار خوب بود. هنوز جای بهتر شدن هم دارد. گفته بودم مانشافت مر حله به مرحله بهتر می شود امیدوارم در مرحله بعدی گرفتار حوادث بیخود نشویم. تصور من اینست که مانشافت هنوز استراتژی اصلی خود را نشان نداده است این مهم مرحله به مرحله تکمیل و نشان داده می شود.

نیما یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 22:33

یه درخواست از مدیریت اینجا دارم که اسم انگلیسی وبلاگ رو تصحیح کن باید بشه
Weblog of persian FC Bayern München fanclub in IRA
یه of کم داره

شاهین یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 22:33

قبلا گفته بودم رو بازی دوستانه نمیشه قضاوت کرد.مثلا بازی قبل با اسلواکی باخته بودیم ولی الان با قدرت پیروز شدیم

سلطان لواندوفسکی یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 22:46

کاش بیشتر میزدیم تا از اسپانیا یا ایتالیا زهر چشم بگیریم.
فردا ایتالیا و اسپانیا به هم تعارف میکنن............
اسپانیا:به..........به......... ایتالیا.بفرماین یک چهارم.شما بزرگ ترین.شما بهترین.......ما بریم بدترین شکستمون از هفت-یک به شما که ایتلیا باشین بدتر میشه.ما که جراتشو نداریم شما برین........



ایتالیا:......تمنا می کنم.این چه حرفیه.مگه میشه یه غول جلومون باشه و ما بریم.
پس احترام بزرگتر کوچکتر کجا میره.جان شما راه نداره.دارین شکست نفسی مکنین.
لابد توقع دارین ما بریم که رکورد بدترین شکست تاریخ شکسته بشه......
خواهش می کنم........
خودتون لوس نکنین

مسعودآلمانی-رئالی یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 22:48

بازی با اسپانیا بایدمراقب پاس توی عمق تیم اسپانیا باشیم.اگه مواظب پاس توی عمق اسپانیا باشیم.قطعا قهرمان میشیم.حریف تیم ما اسپانیا هست

دراکسلر یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 22:52

با دراکسلر خیلی حال میکنم . عشقه

ADIB یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 22:57

تبریک به همه طرفدارهای آلمان، واقعا با کلاس بازی کردن ترس افتاد تو دل رقیباش

muller یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 22:57

عالی بود یه بازی برنامه ریزی شده و دقیق از سوی قهرمان جهان.بهترین قسمتشم اینه که بدون هیچ خستگی پا به مرحله ی بعد گذاشتن.

just Bayern یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 23:24

این آلمان اصلیه
حالا ببینم اسپانیا و ایتالیا جرئت دارن بیان بالا یا نه
درکسلر و گومز خیلی خوبن

محمد یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 23:34

واقعا هیچ تیمی تو تورنمنت تو قد و قواره آلمان نبوده امیدوارم بازی بد بازیکنا برای نیمه نهایی دو کارنه نشن

ممد آلمانی دوشنبه 7 تیر 1395 ساعت 00:54

همشیک حالا زرزر کن

naji دوشنبه 7 تیر 1395 ساعت 13:25

آلمان تا سالها قهرمان اروپا و جهان خواهد بود

a پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 14:11

مارییییییییییییییییو گومممممممممممممممز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد