وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پودولسکی: من خرافاتی نیستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک تیم ملی آلمان به تاثیر خرافات در موفقیتش باور ندارد.   

 
جام ملت‌های اروپا 2016 از دهم ژوئن در کشور فرانسه در حال برگزاری است. در حاشیه این رقابت‌ها چند روزنامه فرانسوی  لیست کوتاهی از سوالات مختلف را تهیه کرده‌اند تا از بازیکنان حاضر در این تورنمنت بپرسند. لوکاس پودولسکی اولین بازیکن آلمان بود که به این چند سوال پاسخ داد:


دوست دارید در طول این تورنمنت مقابل کدام تیم بازی کنید؟


-برای من هیچ فرقی نمی‌کند. من می‌خواهم قهرمان اروپا شوم و در این مسیر اینکه به چه تیمی برخورد می‌کنیم برایم نقشی ایفا نمی‌کند.


در آخرین لحظات قبل از شروع بازی چه می‌کنید؟


-من آدابی مثل اینکه اول کفش چپم را به پا کنم یا یک مجسمه شانس را ببوسم ندارم. قبل از بازی سرمربی یکبار دیگر دستوران لازم را برایمان بازخوانی می‌کند، بعد از آن دست می‌زنیم و با روحیه‌ای خوب به سوی زمین راه می‌افتیم.
 

موقع رفتن به اردوهای تیم ملی، خداحافظی از خانواده چقدر برایتان دشوار است؟


-آسان نیست، قطعا آسان نیست، مخصوصا وقتی همسر و فرزند داشته باشی. سخت است که برای پسرت توضیح دهی پدرش چهار پنج هفته نمی‌تواند در خانه باشد.


کدامیک از بازیکنان فرانسه برای شما بطور خاص شگقت‌انگیز به نظر می‌رسند؟


-چند بازیکن از آن تیمی که 1998 قهرمان جهان و 2000 قهرمان اروپا شد: تیری هانری و زین الدین زیدان.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد