وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

قول جالب آلمانی‌ها به انگلیسی ‌ها

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، همزمان با آغاز رای گیری در رفراندوم سرنوشت ساز بریتانیا، روزنامه بیلد چاپ آلمان برای مجاب کردن انگلیسی ها به ماندن در اتحادیه اروپا قول عجیبی به آنها داد.    
"ما حاضریم گل مفتی که به اشتباه، توسط داور بازی در جام جهانی 1966 به شما تقدیم شد را تایید کنیم"! این قولی است که آلمان ها به انگلیسی ها داده اند.
در آن بازی افسانه ای، بعد از تساوی 2-2 در وقت قانونی برای نخستین بار در تاریخ جام جهانی، بازی فینال به وقت اضافه کشید که انگلیس با پیروزی 4-2 قهرمان جهان شد. یکی از گل های انگلیس که توسط جف هرست به ثمر رسید کاملا مشکوک بود و هنوز هم با قاطعیت نمی گفت که توپ بطور کامل از خط عبور کرده بود یا خیر در هر صورت داور آذربایجانی آن دیدار گل را پذیرفت و انگلیس قهرمان جهان شد.

انگلیسی ها همواره مثلی معروف در مواجهه با آلمان ها دارند و می گویند که ما دو جنگ جهانی و یک جام جهانی را از شما برده ایم؛ با این حال افتخارات تیم ملی آلمان قابل قیاس با تیم ملی انگلیس نیست. آلمان ها 4 بار جام جهانی و سه بار یورو را فتح کرده اند.

لازم به ذکر است که در صورتی که اکثریت بریتانیایی ها در رفراندوم امروز رای به خروج از اتحادیه اروپا دهند، بخش عمده بازیکنان اروپایی از شرکت در لیگ های انگلیس محروم خواهند شد.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 4 تیر 1395 ساعت 00:12

چرا بازیکنان محروم میشن از بازی در لیگ جزیره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد