وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها پس از پیروزی برابر ایرلند شمالی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شب گذشته در آخرین دیدار مرحله گروهی جام ملتهای اروپا 2016 تیم ملی فوتبال آلمان با یک گل تیم ملی فوتبال ایرلند شمالی را شکست داد. در ادامه نظر ژرمنها را راجع به این دیدار می خوانید.  

 

 

یواخیم لوو:

ما فرصت‌های گلزنی متعددی خلق کردیم اما بسیاری از آنها را به آسانی از دست دادیم و حال آنکه تیم حریف هیچ موقعیتی به دست نیاورد. باید مقابل دروازه آنها دقیق‌تر، هدفمندتر و با تمرکز بالاتری عمل می‌کردیم. بازی از نظر کیفی خوب بود اما می‌بایستی تسلط بیشتری وجود می‌داشت. بواتنگ در نیمه اول از ناحیه ماهیچه پشت ساق پا دچار آسیب دیدگی شد و ما برای اینکه ریسک نکنیم، او را تعویض کردیم. من نگران گل نزدن مولر نیستم. بیشتر نگران می شدم اگر او موقعیتی پیدا نمی کرد اما او 4-3 موقعیت خوب داشت و نشان داد که خوب کار می کند. او نزدیک بود امشب گل بزند و مطمئنم که در دیدار بعدی گلزنی خواهد کرد. ماریو گومز امروز گل زد که آنچه ما در طول هفته در تمرینات دیدیم را تایید کرد. خوب بود که بازیکن متفاوتی را در خط حمله امتحان کردیم. یک شماره 9 واقعی به جای شماره 9 کاذب. او دوست دارد در نوک حمله بماند و این مهم بود زیرا ایرلندی ها در دفاع فشرده بودند و این آنها را دچار این تردید می کرد که گومز را بگیرند تا بازیکنی مانند توماس مولر که در این دیدار صاحب چند موقعیت شد.

 

توماس مولر:

این بازی گل کم داشت. من به شخصه می‌توانستم اسمم را در لیست گلزنان بازی امشب ثبت کنم. ما حرص و ولع گلزنی از خود نشان دادیم و امروز از نظر کیفیت کار بهتر از قبل عمل کردیم، با این حال مسلما صد درصد رضایت نداریم، اما این بازی یک گام رو به جلو بود، این بازی یک نمایش پویا و پر تحرک بود. من در مقایسه با هشت بازی گذشته، امشب فرصت‌های گلزنی خیلی بیشتری به دست آوردم.

 

ماریو گومز:

اگر تیم حریف فرصت‌های زیادی می‌داشت آنگاه برد ما برد خفیفی به شمار می‌آمد، اما این پیروزی کاملا قاطع بود. مشکلی که ما در بازی دو گذشته هم داشتیم عدم استفاده از فرصت‌ها بود. با این وجود اگر چه فرصت‌هایمان را آنطور که باید به ثمر ننشاندیم، اما تیم اول گروه خود شد‌ه‌ایم.

 

متس هوملس:

ما خوب و قابل قبول بازی کردیم اما خیلی کم گل زدیم! و این چیزی بود که این بازی کم داشت. ما در خط حمله خیلی خوب بودیم، فقط ضربه آخری که باید به توپ می‌زدیم تا داخل چارچوب برود را کم داشتیم. اگر حالا در معرض رویارویی با تیم‌های بزرگ قرار بگیریم، باید تلاش بیشتری برای غلبه بر این ضعفمان صورت دهیم.

 

یاشوا کیمیچ:

یوگی لو روز پیش به من گفت که مقابل ایرلند در پست دفاع راست بازی خواهم کرد. او دو روز پیش سراغ من آمد و گفت که دوست دارد من در سمت راست بازی کنم. دیروز او به من گفت که من بازی خواهم کرد. ما در نیمه اول خیلی خوب بودیم و موقعیت های بسیار زیادی را از دست دادیم. باید گل های بیشتری بزنیم. بازی کردن برای تیم اصلی بسیار خاص است. البته این همیشه هدف من بوده است. گواردیولا به من چیز های زیادی آموخت و باعث پیشرفت من شد. این نقطه قوت بزرگی است که بتوانید در پست های مختلف بازی کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد