وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ایرلند شمالی - آلمان؛ مصاف برای صدرنشینی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در در سوم رقابت های یورو 20116، قهرمان دنیا آلمان در حالی به مصاف ایرلند شمالی می رود که کاملا در خطر از دست دادن سرگروهی گروه سوم می باشد. 

 

ژرمن ها که امید اول کسب جام قهرمانی محسوب می شدند، به هیچ وجه نمایشی در حد و اندازه های قهرمان دنیا بروز ندادند و پس از برد 2-0 اوکراین در دیدار نخست که البته تا حدودی با خوش شانسی به دست آمد، در برابر لهستان در دیدار دوم کاری از پیش نبردند تا اکنون با 4 امتیاز همانند تیم لواندوفسکی، فقط با توجه به تفاضل گل بهتر در صدر باشند. حال با توجه به حذق اوکراین، پیروزی پر گل لهستانی ها در دیدار دیگر این گروه، ممکنست آلمان را به عنوان تیم دوم راهی دور بعدی نماید.

*شرایط تیم ها:

یوگی لو که بسبب مصدومیت و خداحافظی چند تن از ستاره هایش، کماکان بدنبال یافتن ترکیب ایده آل خود می باشد، در دیدارهای اول و دوم آلمان با انتقادات فراوان بسبب استفاده از گوتزه روبرو شد و از همین رو طبق گزارشات احتمال می رود سانه از ابتدا در بین 11 مرد آلمان قرار خواهد گرفت و امره چان هم جانشین هوودس می گردد. ژزمن ها در دیدارهای سوم دور گروهی خود در تاریخ حضورشان در یورو، عملکرد چندان قاطعی نداشتنه اند، به گونه ای که این تیم 4 شکست در این دیدارها داشته ، درر حالی که سه برد و دو تساوی نیز کسب کرده است.

در آن سو مایکل اونیل و افرادش برای نخستین بار است که به دور نهایی یورو صعود کرده اند و نتایج جالب توجهی نیز گرفته اند. ایرلند شمالی پس از شکست برابر لهستان در دور نخست، توانست با برد اوکراین کاملا امیدهای خود را برای صعود زنده نگاه دارد. این تیم در دیدارهای تدارکاتی خود پیش از یورو، سه برد(1-0 لتونی، 1-0 اسلوونی، 3-0 بلاروس) و  دو تساوی(1-1 ولز، 0-0 اسلواکی) کسب کرده است.

*مصاف های رو در رو:

این دو تیم تا کنون 14 بار با هم مصاف داده اند که 5 دیدار آن به مصاف های دوستانه باز می گردد. در بازی های تدارکاتی آلمان 3 برد و دو تساوی برابر ایرلند شمالی کسب کرده است، که شمال آخرین دیدار بین این دو تیم در سال 2005( برد 4-1 آلمان) می شود.


اما در بازی های رسمی، این دو تیم 4 بار در رقابت های انتخابی جام جهانی( 3برد و یک تساوی برای آلمان)، 4 بار در رقابت های انتخابی یورو (2 برد و 2 شکسست برای آلمان) و یک بار هم در جام جهانی 1958 که با تساوی 2-2 پایان یافت، به مصاف هم رفته اند.

ایرلند شمالی چندان رقیب خوش یمنی برای مانشفات به حساب نمی آید! در تمامی تورنمونت هایی که آلمان چه در دور نهایی و چه در دور انتخابی با این تیم دیدار کرده است، به مقام قابل توجهی نرسیده و تنها در جام 1958 چهارم شده است.

*چهره های شاخص

-اووه زیلر، اولیور بیرهوف(4گل) از آلمان و ویلیام مک آدام(3گل) از ایرلند شمالی، بهترین گلزنان تاریخ رقابت های این دو تیم می باشند.

-مایکل هیوز(ایرلند شمالی) و اولیور بیرهوف با 5 دیدار، بیشترین حضور را در بازی های این دو تیم داشته اند.

-رابرت هوث از آلمان تنها بازیکنیست که با دریافت کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شده است.

-کریستین سیگه، اولیور بیرهوف(آلمان) و مک آدام از ایرلند، بازیکنانی اند که توانسته اند در دیدارهای این دو تیم هت تریک کنند.

-اووه زیلر، مارکو بوده،بالاک، کلاوس فیشر، چارلی دورفل(آلمان) و پیتر مک پارلاند(ایرلند) بازیکنانی اند که موفق شده اند در یک بازی دو گل به ثمر برسانند.

-لوکاس پودولسکی با 20 سال سن جوانترین گلزن آلمان برابر ایرلند شمالی محسوب می شود..

-لوکاس پودولسکی و شواین اشتایگر، به همراه رابرت هوث، مرته ساکر، بکن بائر،هربرت واس، جوانترین بازیکنانی هستند که برابر ایرلند شمالی قرار گرفته اند(20 سال).

*ترکیب احتمالی:

-آلمان: نویر، بوواتنگ، هوملز، هکتور، هوودس(سانه)، کروس، خدیرا، اوزیل، مولر، دراکسلر، گوتزه(سانه)

-ایرلند شمالی:مک گاورن، هوکس، مگ ائولی،کاتکارت، جانی ایوانس،نوروود، کوری ایوانس،دیویس، وارد، دالاس، واشنگتن

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
bahar_2000 سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 15:35

Go super Mario
Go super Manu
Go super Tomas
Go super Boa
Go Boys ;)))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد