وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مگینیس: من تنها از خدا می ترسم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، جاش مگینیس مهاجم تیم ملی ایرلند شمالی می گوید او تنها از خدا می ترسد و از هیچ انسانی هراس ندارد.  

 

جاش مگینیس، مهاجم تیم ملی ایرلند شمالی پیش از بازی حساس تیمش برابر آلمان اظهار کرده که تنها از خدا می ترسد و از هیچ انسانی هراسی ندارد. گل های مکالی و مکگین در بازی مقابل اوکراین سه امتیاز برای ایرلند به همراه داشت تا این تیم به صعود به دور بعدی امیدوار شود.

به گزارش Goal، تیم مایکل اونیل در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف آلمانی می رود که از شانس های اصلی قهرمانی است و امیدوار است با پیروزی برابر ایرلند، به عنوان صدرنشین گروه C به دور بعدی صعود کند. مگینیس قبول دارد که یواخیم لوو تیمی سراسر کیفیت را در اختیار دارد اما می گوید که تنها با ترس از خدا بزرگ شده است و برای پیروزی پا به میدان می گذارد.


پس از شکست مقابل لهستان، می دانستیم که می توانیم نمایشی به مراتب بهتر داشته باشیم. در بازی با اوکراین این را ثابت کردیم و بازی فوق العاده ای به نمایش گذاشتیم. باید از مایکل تقدیر فراوانی شود. پس از بازی نا امید کننده مقابل لهستان، تنها تعداد کمی از ما لیاقت بازی را داشتیم اما مقابل اوکراین هر کسی که در زمین بود عالی کار کرد. آلمان تیمی قدرتمند بر پایه مالکیت توپ است. آنها می توانند از هر زاویه ای به شما آسیب برسانند. می دانیم که بازی بسیار سختی خواهد بود و باید تصمیم درست را در زمان مناسب بگیریم. می دانیم که آنها تیم بسیار خوبی هستند اما هر تیم نقطه ضعف خود را دارد. آنها کیفیت بسیاری در ترکیب خود دارند اما من فقط از خدا می ترسم، نه هیچ انسانی.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد