وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

انتقاد تند فرویند از یوگی لوو: ما هیچ شانسی نداریم؛ ما آلمان نیستیم!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ملی پوش اسبق مانشافت از عملکرد یواخیم لوو در یورو 2016 شکایت کرد.   

اشتفان فرویند که خود در سال 1996 به همراه تیم ملی آلمان قهرمان اروپا شد به انتقاد از تیم تحت رهبری لوو پرداخت و در برنامه Doppelpass کانال SPORT1 گفت:


ما به بازی تسلط داریم و باید بیشتر و بیشتر تاثیر گذار باشیم و به حریف ضربه بزنیم. من بازی را تماشا کردم و در این مورد فکر کردم و به خودم گفتم: اشتباهات زیادی در تیم هست. ما هیچ شانسی نداریم و در شرایط خوبی نیستیم. ما آلمان نیستیم!

وی در ادامه انتقادات خود تقصیرات یوگی لوو را کم ندانست و گفت:


رقابتی در تیم وجود ندارد. لوو دیروز خیلی واضح گفت که از بازیکنان جوان استفاده نمی کند. سوال من از او این است: پس چرا آن ها را به فرانسه بردی؟ این صحبت او برای من وحشتناک بود.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
شاهین دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 01:35

مشکل ما هوودس و مخصوصا هکتور هس.دفاع کناری داشته باشیم قدرت واقعی نمایان میشه.شاید بعضی هاتون بگین کیمیچ بهتره ولی با کیمیچ هم مشکلمون حل نمیشه.کاش لام بودش

محمدرضا از 96عاشق آلمان تا ابد دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 01:56

باید قبول کرد فرویند راست گفته ودر ضمن خدایی قبول کنید فیلپ لام نباید الان خداحافظی میکرد با این کارش تیم و مخصوصا دفاع را متزلزل کرده مرتساکر و لام همزمان واقعا دفاع را از هم پاشوندن

مسعودآلمانی-رئالی دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 02:02

خوبه ولی توی این شرایط کیمیش بهتره ازهودووس هست.ما تا صدسال دیگه ام بگیم لام نیست لام دیگه برنمیگردهرچندلام زودرفت.بایدسانه هم بازی بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد