وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: تعداد زیادی از بازیکنان ما قابلیت رهبری تیم را دارند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان به مصاحبه ای مفصل در رابطه با وضعیت کنونی این تیم پرداخت.  

 

به نقل از DFB، تیم ملی آلمان در دیدار اول خود در رقابت های یورو 2016 به مصاف تیم ملی اوکراین رفت و موفق به کسب پیروزی 2 بر 0 شد. در دومین دیدار از این رقابت ها پنجشنبه شب ژرمن ها به مصاف تیم ملی لهستان رفتند که حاصل این دیدار تساوی بدون گل و یک امتیاز برای هر یک از دو تیم بود. یوآخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان در این مصاحبه به بحث پیرامون وضعیت کنونی تیم ملی آلمان پرداخت. این مصاحبه بدین شرح می باشد:


نظر شما در رابطه با انتقادهای اخیر در رابطه با عدم وجود روحیه ی رهبری در تیم چیست؟

 از شنیدن چنین انتقادهایی خنده ام می گیرد. در سال 2014 نیز چنین بحث هایی وجود داشت اما ما موفق شدیم عنوان قهرمانی جهان را کسب کنیم. پس از جام جهانی بازیکنان ما به قابلیت های رهبری دست یافتند و هم اکنون با وجود تساوی در برابر لهستان باید بگویم که بازیکنان ما توانایی بالایی در رهبری تیم دارند.

تساوی 0-0 در برابرلهستان


 باید بگویم که در این دیدار در خط حمله بسیار قوی ظاهر شدیم اما متاسفانه نتوانستیم به گل دست یابیم که همین موضوع سبب انتقادهای اخیر شده است. با یک امتیازی که بدست آوردیم نیز می توانیم به بهترین جایگاه در این گروه دست یابیم. هم اکنون نقاط ضعف خود را می دانیم و در پی رفع آنها هستیم.

 

نظر شما در رابطه با استراحتی که در روز شنبه به بازیکنان دادید، چیست؟


پیش از اینکه در برابر لهستان صف آرایی کنیم برنامه بر همین اساس بود. ما همه روزه تمرین کرده ایم و حالا زمان آن است تا با این استراحت از فشارها و خستگی های موجود رها شویم. ما هنوز برای دیدار برابر ایرلند شمالی دو روز برای تمرین فرصت داریم. این رقابت ها حدود هفت هفته در کل به طول خواهد انجامید پس باید زمانی را به استراحت اختصاص دهیم. اما این بدان معنا نیست که تمرکز خود را از دست بدهیم. از روز یکشنبه دوباره تمرین ها و آماده سازی را از سر خواهیم گرفت. اگر شما در یک تورنمنت مدام فشارها را تحمل کنید و هیچ وقت آزادی نداشته باشید مطمئنا شانسی برای قهرمانی نخواهید داشت.

نظر شما در رابطه با آمادگی تیم


 در حال حاضر بازیکنان از لحاظ فیزیکی وضعیت مطلوبی دارند. مشکلاتی که در دیدار برابر لهستان پیش آمدند دلیل خاص و ریشه ای نداشتند و برطرف شده اند.

نظر شما در رابطه با جروم بوآتنگ

 جروم بسیار خوب عمل کرده است و در جام جهانی نیز نقش بسزایی در قهرمانی ما داشت. او بسیار پیشرفت کرده است و به یک بازیکن با کلاس جهانی و قدرت رهبری تبدیل شده است.

نظرتان در مورد خط حمله آلمان


اوزیل، کروس و گوتزه و سایر بازیکنان در خط حمله توانایی بسیار بالایی دارند و با پاس های خود خط دفاعی حریف را در هم می ریزند.ما به بازیکنی نیاز داریم که در موقعیت های تک به تک موفق عمل کند. خصوصا در برابر تیمی همچون ایرلند شمالی که بسیار دفاعی عمل می کند.

نظر شما در رابطه با حریف بعدیتان، ایرلند شمالی چیست؟


 آن ها یکی از تیم های غافلگیر کننده این رقابت ها تا به اینجای کار بوده اند و از انرژی و روحیه ی بالایی برخوردار هستند. ایرلند تیمی قوی به همراه بازیکنانی خطرناک و خط دفاعی مستحکم می باشد.

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد