وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ یا منچستر سیتی؟ سانه چهارشنبه تصمیم می گیرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لروی سانع پدیده باشگاه شالکه در روز چهارشنبه تکلیف آینده خود را مشخص خواهد نمود.  

 

به گزارش fussball.news لروی سانه بازیکن جوان و تکنیکی باشگاه شالکه هم اکنون به همراه تیم ملی آلمان در فرانسه به سر می برد و خود را آماده جدال روز سه شنبه برابر ایرلند شمالی می کند، اما فشارهایی از سوی باشگاه او وجود دارد تا تکلیف خود را مشخص نماید و این اتفاق به نظر در روز چهارشنبه و بعد از بازی مانشافت خواهد افتاد. دو باشگاه منچستر سیتی و بایرن مونیخ مشتریان جدی این بازیکن می باشند، پپ گواردیولا برای جذب سانه حاضر است مبلغ 50 میلیون یورو پول نقد پرداخت کند اما پیشنهاد باواریاییها پرداخت 37 میلیون یورو پول و انتقال قرضی یک ساله او به باشگاه شالکه می باشد.

کریستین هایدل مدیر ورزشی و مارکوس واینتسیرل سرمربی جدید شالکه در اندیشه برنامه ریزی برای فصل آینده هستند و به همین دلیل Bild گزارش می دهد آنها در تماسی تلفنی با این بازیکن در روز چهارشنبه می خواهند از تصمیم او باخبر شوند. خود سانه اعلام کرده بود بعد از اتمام مسابقات یورو تصمیم خود را اعلام خواهد کرد و یواخیم لوو نیز عنوان داشته بود تا پایان مسابقات یورو نمی خواهد چیزی در مورد نقل و انتقالات بازیکنان تیم ملی بشنود، اما سران شالکه اصرار عجیبی به این تماس تلفنی در روز چهارشنبه دارند.

بایرن مونیخ می خواهد سانه 20 ساله را برای جانشینی فرانک ریبری و آرین روبنی به خدمت بگیرد که به علت افزایش سن و سال معمولا همیشه مصدوم هستند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد