وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش یواخیم لوو به انتقادات عجیب بالاک

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پس از تساوی آلمان مقابل لهستان، میشائیل بالاک، کاپیتان سالیان نه چندان دور تیم ملی فوتبال آلمان، نسل جدید فوتبال کشورش را مورد انتقاد قرار داد.    
میشائیل بالاک 39 ساله که به عنوان کارشناس در برنامه ESPN تلویزیون آمریکا حضور پیدا کرده بود، گفت:"این تیم به کمی شخصیت نیاز دارد.ضعف‌های این تیم این است که می‌خواهند همه کارها را داخل زمین به زیبایی هر چه تمام‌تر انجام دهند. مسلما آدم دوست دارد زیبا فوتبال بازی کند اما گاهی اوقات باید تمرکز را روی برنده شدن هم گذاشت. به نظر من در بازی ناامیدکننده آلمان – لهستان، حریف تیم بهتری بود. بازیکنانی که برای ما به عنوان یار تعویضی وارد میدان شدند هم هیچ چیزی را تغییر ندادند." 

حال یواخیم لوو،  سرمربی موفق تیم ملی آلمان به انتقادات بالاک از عملکرد شاگردانش در یورو واکنش نشان داده است. لوو که تیمش از دو بازی نخست در یورو موفق شده ۴ امتیاز کسب کند، درباره انتقاد میشائیل بالاک از شخصیت بازیکنان آلمان گفت:" این بحث ها خنده دار هستند. در سال ۲۰۱۴ می گفتند آلمان یک رهبر واقعی درون زمین ندارد اما ناگهان قهرمان جهان شدیم و همه بازیکنان به رهبرانی بزرگ تبدیل شدند. حالا یک نتیجه تساوی بدون گل کسب کردیم و این بحث ها دوباره آغاز شده و می گویند این بازیکنان رهبر بزرگی ندارند. یک موضع تکراری و بی اهمیت."
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد