وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

راه حل پیشنهادی بکن‌باوئر برای موفقیت آلمان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، قیصر فوتبال آلمان می‌داند کلید موفقیت تیم کشورش در یورو در دستان کیست.   

 
فرانتس بکن‌باوئر در بحث پیرامون ضعف خط حمله تیم ملی آلمان در جام ملت‌های اروپا 2016 توصیه کرد روی ماریو گومز بیشتر حساب کنند.

قیصر به "بیلد اشپورت" گفت:" در درازمدت به مهاجمی مثل ماریو گومز احتیاج پیدا می‌کنیم؛ کسی که با قدرت و فشاری که می‌آورد اثرگذار نشان می‌دهد. ایکاش لوو برای خط حمله بیشتر فکر کند. ترکیب اصلی باید بهتر شود؛ باید تحرکات بیشتری در بازی وجود داشته باشد و همچنین در روحیه بچه‌ها باید ریسک‌پذیری بالاتر و اشتیاقی چندبرابر به فوتبال دیده شود." 

او در ادامه تاکید کرد:" لوو این را با ماریو گوتزه امتحان کرد اما او بازیکنی نیست که قطعا توانایی عبور از یک خط دفاعی مستحکم را داشته باشد. برای این منظور بازیکنی مثل گومز گزینه بهتری است زیرا با توانایی‌های متفاوتی که دارد برای قرار گرفتن در شرایط مذکور مناسب‌تر است. اصلا چرا بگوییم یا این یا آن؟ چرا هم گومز هم گوتزه نه؟ گوتزه می‌تواند ایده‌دهنده باشد و گومز مامور اجرا. به نظر من مثلث گومز، گوتزه، مولر می‌تواند خیلی موثر باشد."
 

منبع

نظرات 12 + ارسال نظر
علیرضا حیدریان شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 04:50

قضاوت زود است جدا از نکات مثبت در تیم باید به چند نقطه ضعف اشاره کرد.
تیم خسته و سنگین بازی می کند. هوودس محکم در دفاع ضعیف در هجوم. خدیرا در حد و اندازه جام جهانی بازی نمی کند.گومز یا مولر باید نوک بازی کنند نه گوتزه گر چه ما یک مهاجم ششدانگ نداریم‌ و در آخر امره چان در بعضی بازیها می تواند در سمت راست هجومی تر از هوودس ظاهر گردد.

amirgermany شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 08:17

یه تساوی صفرصفراین همه جاروجنجال داره حتماتوقع داشتن المان پنجاه برصفربرنده بشه

عقاب سفید شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 10:54

نوع بازی کردن آلمان خسته کننده بود شاید در یک بازی تیم سراپا حمله کند ولی با بدشانسی گل نزند ارادی نیست ، ولی در این بازی برنامه برای حمله وجود نداشت در از سانتر وسانتر کننده مناسب خبری بود ونه از شوت زنی دقیق و پاس در عمق مناسب و از همه بدتر کیفیت بد بازیکنانی مثل مولر وگوتزه !!!
دربازی دیشب اسپانیا اینیستا همه کاره میدان بود ولی کروس دائم پاس روبه عقب میداد و یا اوزیل که قدرت دربیل نداشت.

bobak شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 11:12

قضاوت در این مورد سخت است . در برابر خطوط دفاعی فشرده مهاجم خلاق مهاجمی که دروازه را خوب بشناسد لازم است. گاهی ترکیب گوتزه مولر گومز هم میتواند فشار بر حریف را افزایش دهد اما یک مورد مشکوک وجود دارد و آن استراتژی پنهان کادر اداره کننده مانشافت است . بسختی میتوان فکر آنها را خواند. آیا آنها بلد نیستند برای فشار بر حریف از این ترکیب استفاده کنند؟ جدای از قضیه پاشنه آشیل مانشافت یعنی خط دفاع کناری سمت راست ، یک قضیه مشکوک و مرموز وجو دارد ، چرا هنوز از پتانسیل واقعی تیم استفاده نمی شود؟ آلمانها عادت دارند دست خود را ابتدای تورنمنت رو نکنند شاید این مورد همچنان رسم و عادت مانشافت باشد باید کمی صبر کرد تا بازیهای گروهی تمام شود

ارجان شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 12:57

باید مولر یا گومز نوک بازی کنن و گوتزه و شورله چپ وسانه راست بازی کنه اوزیل وگوتزه پشت نوک میتونن بازی کنن- کمیچ باید دفاع راست بازی کنه کاش رودی رو خط نمیزد

mohammad شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 14:18

این آلمان که توی بازی لهستان دیدیم از گروه هم بالا نمیره...

نوید شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 16:13

تیم خیلی پیشرفتش در دفاع چشمگیر شده به نظرم اگر در یوروقهرمان هم نشدیم میتونیم 2018 را راحتر از 2014 ببریم

(barca (bayarn شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 19:20

اونی که گفته المان از گروهش صعود نمیکنه یه چیزی رو باید بدونه اونم اینه که عمویی آلمان تو گروهش اوله بعدش چطور صعود نمیکنه ؟ خواهشا جک نگو که خندمون میگیره..... من نمیدونم این وبلاگ مدیر نداره که میزاره هر معلوم الحالی بیاد اینجا هی چرت و پرت بگه ؟

(barca (bayarn شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 19:21

اونی که گفته المان از گروهش صعود نمیکنه یه چیزی رو باید بدونه اونم اینه که عمویی آلمان تو گروهش اوله بعدش چطور صعود نمیکنه ؟ خواهشا جک نگو که خندمون میگیره..... من نمیدونم این وبلاگ مدیر نداره که میزاره هر معلوم الحالی بیاد اینجا هی چرت و پرت بگه ؟

امید شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 19:34

قرعه کشی المان در دور بعد خیلی وحشتناک است. اگه اول بشیم تو گروه به یکی از سه تیم سوم گروه a,b,f میخوریم بعدش ایتالیا و بعدش فرانسه

اما اسپانیا اسانترین قرعه را داره اگه اول بشه فقط تو نیمه نهایی به پرتغال یا انگلیس بخوره
اگه فردا سوئیس فرانسه را بزنه اسپانیا در کواتر فینال به فرانسه میخوره

واقعا قرعه المان خیلی سخته

اکبرماتئوس یکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 19:05

ای خدا
چی می شد که خود قیصر هدایت مانشافت رو به عهده می گرفت ؟

ارکان دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 18:23

فتج جام اسان چون قدرتش رو داریم لووو زرنگه می دونه چکار میکنه داره ترکیب اصلی تیم رو میچینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد