وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه سیمون رولفس در خصوص مانشافت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سیمون رولفس بازیکن سابق و کاپیتان افسانه ایی بایرلورکوزن این شب ها کارشناسی یورو ۲۰۱۶ در شبکه ZDF را برعهده دارد.  

 

به گزارش سایت باشگاه بایرلورکوزن آلمان در این مصاحبه از رولفس در خصوص کیفیت بازی ها، شرایط و اتمسفر جاری در اردوی آلمان و.... پرسیده شد.

سیمون نظرت رو در خصوص تساوی بدون گل آلمان مقابل لهستان بگو.

-در حقیقت این بازی یک نمایش مناسب نبود و آلمان تلاش زیادی برای رسیدن به دروازه رقیب انجام داد. ما نتوانستیم به خوبی از جناحین برای رسیدن به گل استفاده کنیم و در بازی لهستان توپ بیشتر در میانه های میدان در جریان بود که کار ما را در این بازی دشوار کرد. پویایی کافی برای انتقال سریع توپ را در تیم مشاهده نکردیم و باید از خودمان سئوال کنیم که چه زمان باید این قضیه را در شیوه بازی خود حل کنیم.


آیا می توانیم آلمان را با یک عملکرد متوسط و معمولی در بازی دوم مورد قضاوت قرار دهیم؟

-خب بازی اول در هر تورنمنت برای تمامی تیم ها حائز اهمیت است و می خواهند خود را تثبیت کنند اما فکر نمی کنم که بتوانیم در بازی دوم آلمان را در حد نهایت نمایشش در نظر بگیریم.


پس از پایان بازی یروم بواتنگ گفت با سطح آمادگی خود فاصله چندانی نداریم...

-حق با اوست اکر شما این شیوه بازی را ادامه دهید نمی توانید با کسب عنوان قهرمانی جام را ترک کنید. اما ما قادر به پیشرفت در سطح بازی های خود هستیم. قبل از آغاز مسابقات من گمان می کردم که آلمان نمایشی در سطح بالاتر خواهد داشت اما قاعدتا در چنین سطحی هم نمی بایست نمایش دهیم.


تو به تیم نزدیکی، از شرایط موجود در کمپ بگو.

-شرایط کمپ مناسب و ارتباط اعضای تیم با یکدیگر در سطح خوبی است و بچه ها با اعتماد به نفس کار خود را پیش می گیرند و ساختار جدید صعود تیم ها از استرس و ریسک سقوط در مرحله مقدماتی کاسته. اما ما همیشه نمی توانیم اینچنین آرام باشیم و معتقدم کمبود انرژی را در سطح بازی تیم مشاهده می کنم.


در بازی مقابل ایرلند شمالی چه ضعف هایی را باید جبران کنیم؟

-در بازی با اوکراین در خطوط دفاعی و در مصاف با لهستان در خطوط تهاجمی خود ضعف داشتیم. بخش های مختلف تیم نیاز به نزدیکی به یکدیگر و ارتقای سطح بازی و نمایش های ما دارد. قطعا چهار بازیکن خط دفاعی را نمی توانیم مقصر نمایش ضعیف مقابل اوکراین بدانیم بلکه نیاز داریم بازیکنان میانی ما عملکردی بهتر از خود در زمینه دفاع از دروازه به نمایش بگذراند. دفاع کردن از جلو شروع و حمله کردن نیز از خطوط دفاعی یک تیم آغاز می شود.ارتباط بازیکنان میانی ما با مهاجمین و همچنین با چهار مدافعمان در عقب تیم نیاز به پیشرفت بیشتر دارد.


آیا می توانیم شاهد یک آلمان متفاوت در مرحله بعدی بازی ها باشیم؟

-امیدوارم اما باید ذکر کنم که احتمال مواجهه ما با حریفان آسانتر در مرحله بعدی بازی ها بیشتر است بنابراین شاید مجبور شویم تا مرحله یک چهارم نهایی بازی ها منتظر بمانیم.


نظرت در خصوص سطح بازی های یورو ۲۰۱۶ چیست؟

-سطح بازی ها نازل شده. با وجود ۲۴ تیم در این بازی ها و وجود تیم هایی که اختلاف سطح بیشتری با مدعیان اصلی دارند سطح رقابت های جدید را تنزل داده و این امر مستقیما کیفیت کلی بازی های را تحت تاثیر قرار داده است. تیم های بزرگی نظیر فرانسه تاکنون نتوانسته اند در سطح واقعی خود نمایشی داشته باشند و به طور کلی هیچ یک از کشورهای حاضر نتوانسته کیفیت لازم را برای جلب نظر من از خود بروز دهند. شاید ایتالیا با توجه به نمایشش تا حدی نسبت به سایرین بهتر کار کرده باشد اما معتقدم سطح واقعی مسابقات را باید از مرحله حذفی آن در نظر بگیریم.


آیا از کارشناسی بازی ها لذت می بری؟

-واقعا حس خوب و جالبی است، من اینجا در فرانسه موفق به دیدار با اریک آبیدال و ینس لمان شدم که برای یک رادیو انگلیسی در فرانسه کارشناسی می کنند، روزهای پایانی هفته را در آلمان سپری می کنم و مجددا برای کارشناسی و نزدیکی به تیم دربازی آخر به فرانسه باز خواهم گشت.

از این که وقت خودت رو در اختیار ما قرار دادی ممنون و برات آرزوی موفقیت داریم.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
ژرمن شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 16:15

تیم عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد