وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تمجید هیتسفلد از عملکرد هوملس

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مربی سوئیسی پیشین بایرن عملکرد مدافع میانی آلمان در دیدار مقابل لهستان را مورد تحسین قرار داد.   

 
سرمربی سابق بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند به تمجید از عملکرد متس هوملس در دومین بازی گروهی تیم ملی آلمان در جام ملت‌های اروپا پرداخت. 

اوتمار هیتسفلد بعد از تساوی بدون گل مانشافت مقابل لهستان گفت:" او خیلی مقتدرانه بازی کرد و دو سه بار در شرایط خیلی حساس حتی دروازه آلمان را نجات داد. او در مسیر بسیار خوبی قرار دارد، فقط شاید ده درصد از آمادگی کاملش باقی مانده باشد که در سرعت بازی‌اش نمود پیدا خواهد کرد." 

گفتنی است هوملس بعد از چهار هفته مصدومیت و تمرینات انفرادی، بالاخره در مرحله گروهی خودش را به شرایط مورد انتظار لوو رساند تا این مربی شکوردان مصطفی را نیمکت‌نشین کرده و او را مقابل لهستان در ترکیب قرار دهد.
هیستفلد در مورد عملکرد تیم حریف نیز اظهار داشت:" لهستانی‌ها هم خودشان را قایم نکرده بودند و حتی زمان‌هایی از بازی بود که آلمان واقعا راه حلی برای خلاصی از دست آنها و خطراتی که در زمینش ایجاد می‌کردند پیدا نمی‌کرد. آنها در دفاع هم بسیار فشرده عمل کردند."
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد