وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: در مورد هوملس ریسک نمی‌کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی تیم ملی آلمان تاکید کرد در مورد استفاده از متس هوملس برای دیدار مقابل لهستان ریسک نخواهد کرد. ‏    
پنج‌شنبه شب در دومین بازی تیم‌های گروه ‏C ‎آلمان و لهستان مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد. ‏در آستانه این مسابقه یواخیم لوو گفت:" ما در کادر فنی یک بار دیگر نشستیم و چند صحنه از بازی آنها مقابل خودمان ‏در مرحله مقدماتی را بازبینی و تحلیل کردیم، به ویژه مواردی که در آنها ضعف داشتیم را مورد توجه قرار دادیم. آنها تیم ‏آماده‌ای هستند که برای ضدحملات کمین می‌کنند و می‌توانند به سرعت واکنش نشان دهند.
این تاکتیک را خیلی بهتر از حریف اخیرمان یعنی اوکراین هم انجام می‌دهند. آنها با سرعت بالا به عمق می‌زنند و در ‏عوض کردن روال بازی یکی از قوی‌ترین تیم‌هایی هستند که طی دو سال اخیر دیده‌ام. لهستان یک تیم خوب و منسجم با ‏نفرات فوق‌العاده در اختیار دارد که بسیاری از بازیکنانشان در بوندسلیگا شاغلند و از اینرو ما را خوب می‌شناسند." 

او در مورد هوملس هم گفت:" هوملس دو بار با تیم تمرین کرد اما نه برای مدت زیادی. مهم است که آخرین جلسه تمرینی ‏او را ببینیم و پس از آن تصمیم بگیریم که می تواند بازی کند یا نه.
اگر او 100 درصد آماده نباشد، هیچ ریسکی نخوهیم کرد. در حال حاضر پیش بینی نمی کنم؛ بعد از آخرین تمرین تصمیم ‏می گیریم. ‏ او به من گفت که کاملا احساس خوبی دارد. او در تمرینات بسیار پرتلاش نشان داد اما من پیش از تصمیم نهایی، باید با ‏کادر فنی صحبت کنم."‏
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد