وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی: سورپرایز کوچکی برای بواتنگ دارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستان به اظهارات جروم بواتنگ، مدافع آلمان و هم تیمی اش در بایرن مونیخ، واکنش نشان داد.   

 
فردا شب در دومین بازی تیم‌های گروه C از ساعت 23:30 آلمان و لهستان به مصاف هم خواهند رفت. روبرت لواندوفسکی که در این مسابقه به عنوان مهاجم لهستان مقابل هم‌باشگاهی‌هایش از بایرن مونیخ قرار خواهد گرفت. 

او با تاکید بر اینکه قصد دارد بواتنگ را در خط دفاعی ژرمن‌ها غافلگیر کند، به روزنامه "لو پاریزین" گفت:" من جروم را خیلی خوب می‌شناسم، او هم مرا کاملا می‌شناسد. با این حال سورپرایز کوچکی برایش در نظر گرفته‌ام." او در مورد پیش‌بینی‌اش از تیم قهرمان یورو نیز اذعان کرد:" به نظر من آلمان قهرمان می‌شود اگر چه ما در مرحله مقدماتی آنها را دو بر صفر بردیم." 

گفتنی است روز گذشته بواتنگ در مورد لواندوفسکی گفته بود:" در تمرین بایرن برخوردهایی که بین ما اتفاق می‌افتد یک اتفاق معمولی است و بعد هم فراموشش می‌کنیم. اما حالا مسئله فرق می‌کند. مسلما هر دو طرف می‌خواهند برنده شوند و شاید برخوردهایی که صورت خواهد گرفت هم سخت‌تر باشد! بالاخره خشونت هم جزئی از فوتبال است."
او در پاسخ به این سوال که شناخت این دو از هم می‌تواند در بازی آتی یک مزیت محسوب شود یا خیر، نیز گفته بود:" نه روبرت نه من وقتی روبروی هم باشیم آنطوری که قبلا همدیگر را می‌شناختیم نخواهیم بود."
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد