وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فوگتس: علت انتقال هوملس را درک نمی‌کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مربی که آلمان‌ها را قهرمان جام ملت‌ها کرد، از انتقال فرمانده بورسیادورتموند به بایرن مونیخ انتقاد کرد. 

 

برتی فوگتس، مدافع و کاپیتان اسبق ژرمن‌ها که در یورو 1996 تیم آلمان را به مقام نخست رساند،‌ انتقال ماتس هوملس را به بایرن نقد کرده است.

وی در مصاحبه‌ای اظهارداشت:از نظر مسائل خانوادگی، می‌توانم انتقال وی را درک کنم. اما از نظر ورزشی، نمی‌توانم چنین انتقالی را درک کنم. می‌ترسم او در بایرن برخلاف دوران حضورش در دورتموند، به خوبی پذیرفته نشود.
فوگتس افزود: من اگر به جای او بودم،‌ ترجیح می‌دادم در دورتموند همچنان بمانم. به هر حال ما به تیم‌های نیاز داریم که بتوانند با بایرن رقابت برابری داشته باشند. 
هوملس هم اکنون همراه تیم ملی آلمان در مسابقات یورو 2016 در فرانسه حضور دارد. او به علت مصدومیت قبل از مسابقات،‌ در مصاف یکشنبه شب با اوکراین (برد 2 بر صفر) در ترکیب ژرمن‌‌ها غایب بود.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد