وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

4 بازیکنی که احتمال خروج شان از بایرن مونیخ زیاد است

نگاهی خواهیم داشت به 4 بازیکنی که به احتمال زیاد در تابستان از بایرن مونیخ جدا خواهند شد. 

 

با نشستن کارلو آنچلوتی روی نیمکت بایرن مونیخ، قطعا شاهد تغییراتی در لیست بازیکنان خواهیم بود.

سایت bleacherreport، نام 4 تن از بازیکنان بایرن را که در تفکرات سرمربی  ایتالیایی نمی گنجند و احتمال خروجشان زیاد است را بررسی کرده است.

ژابی آلونسو

از بازیکنان مورد علاقه پپ گواردیولا است. در سال 2014 گواردیولا او را به خدمت گرفت که بازیکن مهم و ثابت تیم نیز بود. این هافبک که 34 ساله است، کم کم به انتهای دوران بلند فوتبالی خود نزدیک می شود. با نگاهی به بازی های فصل گذشته بایرن متوجه می شوید که آلونسو انرژی و صلابت گذشته خود را ندارد. مدیران بایرن مونیخ با به خدمت گیری رناتو سانچز تصمیم دارند که پست هافبک دفاعی را تا سال های آینده بیمه کنند. بایرن بازیکنانی مانند مارتینز و سانچز را در اختیار دارد که به صورت تخصصی در این پست بازی می کنند. در صورت ماندن این هافبک کهنه کار، احتمال نیمکت نشینی آلونسو زیاد می شود اما همه چیز به تصمیمات و علایق آنچلوتی بر می گردد.

مهدی بن عطیه

بالاترین احتمال جدایی بازیکنان از بایرن مونیخ، بن عطیه می باشد. مدافع مراکشی که 2 سال قبل از سری آ به بوندسلیگا آمد، نتوانست خود را به خوبی با شرایط این لیگ وفق دهد. حتی اواخر فصل گذشته که گواردیولا از نبود مدافع وسط رنج می برد، از او استفاده نکرد و ناامید کننده بود. جای تعجب نیست که بن عطیه در مصاحبه ای گفته بود که این 2 سال، سخت ترین دوران فوتبالم بود و از این شرایط خسته هستم. با خرید متس هوملس در قلب خط دفاع شانس حضور او در ترکیب اصلی به عدد صفر رسید. تیم های ایتالیایی مثل رم و یوونتوس خواهان جذب او هستند.

رافینیا

به نظر شرایط حضور در بایرن برای این مدافع 30 ساله رو به پایان است. زمانی که گواردیولا سرمربی تیم شد، انتظار می رفت که رافینیا فروخته شود، اما گواردیولا او را حفظ کرد و وایزر که بازیکن جوانی بود را به هرتابرلین فروخت. آنچلوتی باید به فکر جوان کردن و نوآوری در دفاع راست تیم باشد. فیلیپ لام نیز 32 ساله است و رافینیا با وجود سن زیاد نمی تواند جایگزین مناسبی برای او باشد. رافینیا یکی از کاندید های اصلی فروش در تابستان خواهد بود.

پیر امیل هویبرگ

هافبک مستعد دانمارکی همیشه از اینکه می خواهد بازیکن ثابت تیم باشد، صحبت کرده است. با توجه به ترافیک بازیکنان سطح بالا در خط میانی این امر برای هویبرگ محقق نخواهد شد. او در زمان هدایت گواردیولا به بازی گرفته نشد و در طول 2 فصل به آگزبورگ و شالکه قرض داده شد و بازیکن ثابت هم بود. به نظر نمی رسد که این هافبک 20 ساله در تفکرات مرد ایتالیایی نیز بگنجد. هویبرگ که به پختگی و تجربه لازم رسیده، نمی خواهد به تیم های مختلف قرض داده شود و تمایل دارد که قرارداد دائمی امضا کند و بازیکن ثابت باشد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
امیرحسام دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 20:41

رافینیا باید تو اولویت باشه بره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد