وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر: نظر من متفاوت با گولند است؛ باید به سنت ها و زبان آلمانی احترام گذاشته شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس مولر ستاره تیم ملی آلمان بازیکنان با فرهنگ های مختلف را مشکلی برای مانشافت نمی داند.  

 

توماس مولر مهاجم گلزن و محبوب تیم ملی آلمان مشکلی با بازیکنان چند فرهنگی ندارد اما اعتقاد دارد باید سنت ها و زبان آلمانی محترم شمرده شوند. به گزارش SPORT1، مولر در این باره می گوید:


من در اول باید بگویم که این چقدر مهم است که مردم با فرهنگ های مختلف می آیند و در کنار هم قرار می گیرند و با هم کار می کنند. تیم ملی دیگر فقط از نویر و مولر ساخته نشده بلکه خدیرا و اوزیل هم جزیی از این تیم هستند و همه با هم معنی تیم ملی را می دهند.

مولر در مورد بیانیه معاون AFD  الکسنادر گاولند که گفته بود "معنی تیم ملی با حضور بازیکنانی همچون اوزیل و خدیرا از بین رفته است" عنوان می دارد:


این نظری متفاوت با نظر من است، من فکر می کنم بازیکنانی همچون مسوت و ژروم در آلمان متولد و بزرگ شده اند و بیشتر و به شدت آلمانی هستند.

مولر در مورد نظر AFD  در مورد ترس از نفوذ خارجی ها در آلمان ادامه می دهد:


من فقط می توانم بگویم در ادغام دوطرف سنت ها و زبان آلمانی باید محترم شمرده شود، و این هماهنگی در جامعه نیاز به تلاش دارد.

آلمانی بودن از نظز مولر تعریف خود را دارد:


آلمانی بودن در واقع با خواص و ارزش های آلمانی از قبیل وقت شناسی، سعی و کوشش، نظم و انضباط و اخلاق کاری خوب شناخته می شود، اما من نمی دانم این خصوصیات برای یک آلمانی معمولی است یا برای یک انسان معمولی تر است.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا المانی یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 19:35

یه دونه ای توماس یه دونه تو کل تاریخ فوتبال

Bahador یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 22:26

واس همین خصوصیاتت دوست دارم پسر
تو بهترینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد