وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانیل فن بویتن: بهترین خاطره ام قهرمانی در لیگ قهرمانان 2013 است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع بلژیکی سابق بایرن مونیخ پیرامون باشگاه و خاطرات فوتبالی اش صحبت کرده است.  

پس از 2 سال خداحافظی از دنیای فوتبال مدافع بلند قد بلژیکی از  خاطرات حضورش در بایرن و دوران بازیگری اش صحبت کرده است.

به گزارش سایت رسمی بایرن مونیخ، دنیل فن بویتن هم اکنون 38 ساله است. با توجه به حضور 8 ساله فن بویتن در مونیخ، به گفته باشگاه او یکی از اسطوره های بایرن به حساب می آید.

دنیل، فوتبال حرفه ای شما 2 سال است که به پایان رسیده، این روزها مشغول چه کاری هستید؟

“بازنشستگی برای من آسان نبود، چنین تصمیماتی بسیار سخت است اما قدرت انتخاب را قوی می کند. ما نمی توانیم تا 50 سالگی بازی کنیم. هم اکنون دستیار رئیس باشگاه استاندارد لیژ و مسئول بخش جوانان باشگاه هستم. این گام خوبی برای من است.
 

 آیا هنوز با بایرن مونیخ ارتباط داری و این رابطه چگونه است؟

“این رابطه بسیار قوی است. من بخش طولانی از فوتبالم را در بایرن گذراندم. من به دنبال جام بودم و بهترین باشگاه نیز برای کسب جام خانواده بایرن مونیخ بود. مهم نیست که هم اکنون از بایرن دور هستم، مهم این است که این ارتباط پابرجاست.


 شما 8 سال با پیراهن بایرن بازی کردید، بهترین خاطره شما در این مدت چیست؟

“البته که فتح بوندسلیگا در پایان هر فصل عالی بود، اما قهرمانی لیگ قهرمانان در فصل 2013 بهترین خاطره من در این مدت است. باید بگویم که حضور روزانه در باشگاه بایرن برای من بی نظیر بود. حضور 8 ساله در بایرن برای من غرور انگیز است.
 

سخت ترین رقیب شما در تمام این سال ها چه کسی بود؟

“فرانک ریبری. وقتی که او از مارسی به ما ملحق شد، مهار کردن او در تمرینات بسیار سخت بود و زدن تکل موفق اصلا راحت نبود. لیگ قهرمانان چالش بسیار بزرگی برای من بود خصوصا بازی کردن در برابر بازیکنانی مثل لیونل مسی که واقعا هیجان انگیز بود.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
وحید ج یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 18:24

با تعصب، با غیرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد