وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه مفصل با یوناتان تاه: من یک گزینه ام اما تصمیم با لوو است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوناتان تا، مدافع جوان باشگاه لورکوزن و تیم ملی آلمان مصاحبه مفصلی انجام داد.  

 

یوناتان تا، به طرز عجیب و غریبی در مسابقات قهرمانی اروپا حاضر شده است، او که در لیست نهایی مانشافت جایی نداشت در آخرین لحظات شروع مسابقات و پس از مصدومیت آنتونی رودیگر به اردوی ژرمن ها ملحق شد. تا، در مصاحبه مفصلی با وبسایت رسمی تیم ملی آلمان، در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرد:

DFB، آقای تا! شما در ابتدای فصل دچار مصمومیت غذایی عجیبی شدید آن مصمومیت چقدر بد بود؟


بسیار شدید بود و پس از خوردن گوشت مرغ دچار آن مصمومیت شدم، به مدت پنج روز پس از بستری در بیمارستان قادر به خوردن هیچ چیز نبودم و در این مدت 5 کیلو وزن کم کردم، اما اکنون دیگر هیچ مشکلی ندارم و همه اآها را پشت سر گذاشته ام.  اکنون کاملا وضعیت غذایی ای مثل سابق دارم.

DFB، در مورد چگونگی دعوت شدن به اردوی مانشافت توضیح دهید؟


من به هتل خود در فلوریدا وارد شدم که گوشیم زنگ خورد و مارکوس زورک(دستیار لوو) شرایط را برایم توضیح داد. سپس کارها سازماندهی شد و با باشگاهم نیز هماهنگی صورت گرفت و پس از ان من در فرانسه بودم!

DFB، شما اولین بازی خود را در ماه مارس و در شکست 2-1 برابر انگلیس انجام دادید، آیا از اینکه نام خود را در فهرست اولیه تیم ملی مشاهده نکردید نا امید نشدید؟


من بسیار بلند پرواز هستم، البته که وقتی امید داشتم که جز تیم باشم و بعدا متوجه شدم نامم در فهرست جایی ندارد نا امید شدم. اما می دانستم جز لیست بودن چقدر برایم دشوار است چون فقط کیفیت مهم نیست و تجربه نیز در دفاع اهمیت دارد. من نا امید بودم اما این نامیدی را توانستم به سرعت پشت سر بگذارم.

DFB، شما به جای آنتونی رودیگر وارد تیم ملی شدید برای او چه صحبتی دارید؟


بسیار برای او متاسفم، بسیار برای اینکه در تیم هستم انگیزه و اشتیاق دارم اما مصدومیت هیچ بازیکنی را آرزو نمی کنم، امیدوارم او به سرعت آماده بازی کردن شود.

DFB، شما وابستگی ای به فرانسه دارید، بازی در این کشور چگونه خواهد بود؟


پدر من اهل ساحل عاج است و بستگان زیادی در فرانسه دارم پس این مسابقات برای من خاص خواهد بود.

DFB، روز یکشنبه برابر اوکراین قرار خواهید گرفت و شما ویدیو های زیادی از این تیم تماشا کرده اید، وضعیت دفاعی آلمان در این دیدار چگونه خواهد بود؟


من نمی توانم در مورد جزییات صحبت کنم. اوکراین یک تیم خوب است و کار تیمی خوبی دارند. بازی فیزیکی دشواری خواهد بود اما ما می خواهیم مبارزه کنیم و به این بازی خوشبین هستیم و می خواهیم در این دیدار نشان دهیم توانایی های خود را  افزایش داده ایم.

DFB، شانسی برای بازی مقابل اوکراین دارید؟


من تمرینات خود را به خوبی انجام داده ام و یک گزینه هستم اما تصمیم با سرمربی است. من اینجا هستم تا بهترین کمکم را به تیم بکنم، هر نقشی را در تیم قبول می کنم و همیشه اماده کمک کردن هستم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد