وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تاریخ اعلام لیست المپیک آلمان مشخص شد؛ دست هروبش خالی شد!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هورست هروبش، تاریخ اعلام لیست نهایی تیم فوتبال المپیک آلمان را مشخص کرد.  

 

وبسایت رسمی تیم ملی آلمان، در روز پنجشنبه اعلام کرد که هورست هروبش سرمربی تیم المپیک آلمان در تاریخ 14 جولای لیست این تیم را برای حضور در المپیک برزیل اعلام خواهد نمود و در تاریخ 30 جولای تیم ملی به سمت برزیل و محل برگزاری دیدارهای این تیم (السالوادور) پرواز می کند.

تیم المپیک آلمان در تاریخ 4 آگوست به مصاف مکزیک و در تاریخ 7 آگوست به مصاف کره جنوبی می رود این دو دیدار در السالوادور برگزار می شود. بلافاصله بعد از اتمام این دو دیدار در تاریخ 8 آگوست تیم به سمت بلوهوریزونته حرکت می کند، این شهر محل برگزاری آخرین دیدار دور گروهی مانشافت برابر فیجی، خواهد بود.

هروبش در این انتخاب خود نمی تواند از بازیکنان تاثیر گذار زیادی همچون سانه، کیمیش، وایگل و تا، که در مسابقات قهرمانی اروپا هستند استفاده کند و محمود داهود نیز با توجه به حضور گلادباخ در پلی آف لیگ قهرمانان وضعیتش مشخص نیست. در کنار همه این بازیکنان باید دید آیا نیکلاس سوله و میشل وایزر از طرف باشگاه های خود اجازه حضور در این رقابتها را دریافت خواهند کرد و یا خیر.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد