وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روده: در بایرن به سختی به بازیکنان اجازه پیشرفت داده می شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سباستین روده که به تازگی از بایرن مونیخ به بروسیا دورتموند پیوسته است، تیم سابق خود را مورد انتقاد قرار داد.  

 

روده بعد از نمایش های چشمگیرش در تیم آینتراخت فرانکفورت، دو فصل پیش به عنوان بازیکن آزاد به بایرن مونیخ پیوست ولی موفق نشد به خواسته های خود در این تیم مویخی برسد.

به نقل از Kicker، هافبک 25 ساله بروسیا دورتموند اظهار داشت که بازیکنان در مونیخ به سختی می توانند پیشرفت کنند:


دوست داشتم که در بایرن با اعتماد به نفس بیشتری بازی کنم. حتی گواردیولا نیز توضیح مشخصی برای نیمکت نشینی من نداشت. بایرن به سختی به بازیکنان فرصت پیشرفت می دهد. برای ورود به باوریا بهتر است که قبلش یکی از بهترین بازیکنان فصل باشید.

خرید 14 میلیون یورویی دورتموند اظهار داشت که بعد از گذشت دو فصل در مونیخ، آینده ای برای خود در این باشگاه متصور نبوده است:


باشگاه همیشه به من می گفت که دوست دارند مرا در تیم حفظ کنند اما واقعیت با گفته های آن ها در تناقض بود. وقتی شما تمام سال همان حرف ها را می شنوید و در انتها به شما بازی نمی رسد، در نهایت دیگر نمی توانید به آن ها اعتماد کنید.

حتی پپ نیز نتوانست دلیل قانع کننده ای برای ماندن او در باشگاه بدهد:


پپ نتوانست دلیل مشخصی برای عدم بازی کردن من بدهد. او متاسفانه از نحوه بازی بازیکنانی مثل من نمی تواند استفاده کند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد