وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

درکسلر: موفقیت مانشافت مهمتر از من است؛ هدف ما قهرمانی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک جوان مانشافت درباره وضعیتش در تیم ملی اظهار نظر کرده است.  

 

به گزارش وبسایت رسمی تیم ملی آلمان، یولیان درکسلر، هافبک خلاق تیم ملی المان درباره وضعیتش در تیم ملی صحبت کرده است. این بازیکن 23 ساله گفت:


همانند سال 2014 برای حضور در اینجا تلاش کردم و با وجود بازیکنان خوبی که وجود داشت من به اینجا رسیدم.

درکسلر در پاسخ به این سوال که چرا لوو دوباره به او اعتماد کرد گفت:


چون که من در فرم خوبی قرار داشتم، و پس از پایان ژانویه در نیم فصل دوم عملکرد خوبی داشتم. از سویی دیگر مهارت من در موقعیت های یک در مقابل یک و دو در مقابل یک برای به هم ریختن دفاع حریف لازم بود. من به خوبی آماده شده ام، احساس بسیار خوبی دارم و می خواهم بازی کنم، هرچند که مربی تصمیم می گیرد که چه چیزی به صلاح تیم است. من فکر میکنم می توانم بیشتر از یک نیمکت نشین به تیم کمک کنم و اگر از توانایی هایم به طور کامل بهره گیرم می توانم مدت بیشتری بازی کنم. مشخضا در درجه اول من اهمیت ندارم، بلکه موفقیت آلمان اولویت است و هدف همه ما رسیدن به قهرمانی این رقابت هاست.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد